GTA 007 niet goed geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo helpmij,

Ik heb sinds vandaag (weer) de GTA 007 mod voor San Andreas. Maar nou is de vraag: Ik heb alles geïnstalleerd zoals in het kladblokje stond. Maar toch doet hij het niet. Er staat bijv. dat je alle auto's vindt op de 'Verdant Meadows Air Strip' en daar staan ze dus niet, ook dat je gadgets kan activeren via Y of N (Conversation, Yes/Conversation, No). en ook staat er: ''To spawn a Q-Branch vehicle, press Crouch and Sprint''. De meeste dingen doen het dus niet. Het enige wat het wél doet is het start-scherm.

BVD,
mva1997

-------------------------
Toshiba C155-14E
Windows 7 Home Premium (64-bit) (SP1)
Intel Core i5 3210M CPU @2.50 Ghz
4gb RAM
500gb HDD
Prestatie-index: 4,7

Heb je je GTA SA gedowngrade naar Versie 1.0? klik Dat kan het probleem zijn. Doet GTA het verder wel goed?

Zou je dan een linkje kunnen geven naar de mod? Dan zal ik eens kijken of ik iets kan vinden waarom hij het niet doet.
Tussen haakjes: heb je CLEO3 geïnstalleerd? Dat is vaak namelijk wel nodig voor zulke mods en het staat niet altijd aangegeven dat je dat ook moet installeren.

Heb je de mod bij een schone installatie geïnstalleerd? Dus zonder mods? En heb je een nieuwe game gestart?

Jep, heb een schone installatie gebruikt, en ook een nieuwe savegame gestart

Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat de mod niet goed is...
Weet je zeker dat je ook nu (na de herinstallatie) hebt gedowngradet?

Het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat er een fout zit in de mod... Ik heb zelf ook een flink aantal mods geïnstalleerd waarvan een groot deel niet werkt; het is altijd gewoon een beetje proberen...
P.S. na de herinstallatie ook CLEO3 weer geïnstalleerd?

Ja, Cleo 3 gelijk erbij gedaan. Misschien even voor de informatie: mijn andere laptop, Packard Bell Dot S, 32-bit daarbij doen de auto en wapens het weer niet, maar weer wel de gadgets. Heeft het te maken met het 64 of 32-bit OS ?

Het is wel zo dat GTA SA in Windows 7 en Vista vaak lastig aan de praat te krijgen is. Vooral de 64-bits versies zijn berucht voor het veroorzaken van problemen (ik spreek uit ervaring...). Waarschijnlijk kan je er dus verder niets aan doen. Helaas!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan