GTA 3 level 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
ik heb begrepen van iemand
dat als je naar het volgende level wil (level 2) al die opdrachten moet uitvoeren.

nou ben ik bij een opdracht en ik weet niet hoe hij moet.

Je moet naar 8 balls (ofzo...) als je bij zijn huis komt
krijg je een geweer van hem. hij neemt zelf een doos mee. je moet samen met hem naar een boot. waar allemaal mensen met pistolen op staan.

dan ben ik daar met 8 balls. hij gaat dan in het begin achter een doos paar dozen bukken (om te schuilen)
dan rent ie opeens naar het schip toe (??) maar wat moet ik dan doen?? want als ie er is onploft er iets bij
die man en dan isie dood!!

wat nu??

ik heb het al heel vaak geprobeert
maar wie weet wat ik moet doen

alvast bedankt!!

Heel simpel:

Dood alle mensen op die boot voordat zij jou ''maat'' omleggen. Dan is de missie voltooid. Denk erom; ren zelf niet naar de boot toe, maar ga daar op een trap staan ergnens bij de zijkant van een gebouw.

Die lui op de boot vermoorden doe je met een Sniper-geweer.

Laatst bewerkt:
Ja, je moet omrijden met de auto en dan een trap op, om op het dak te komen. Je ziet op de radar de plaats waar je moet gaan zitten met je sniper.
Als je op het dak zit, moet je alle mensen vermoorden die op de boot staan te wachten
Als je de eerste 3 mannen vermoord, zal je vriend naar de boot lopen. Dan komen er nog meer mensen met een gun aan die jij ook moet vermoorden. Als iedereen dood is gaat je vriend naar binnen om iets te doen. Daarna komt ie weer naar buiten en is de missie completed.
Je moet dus naar het dak gaan (via de trap) door ff om te rijden met je auto.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan