[gta 3] loopt na een tijd vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

saidd

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
hallo,
ik heb een probleem met gta 3, hij loopt namelijk vast na een bepaalde tijd. ik moet dan de computer via de uit knop uitschakelen en opnieuw opstarten.
na het opstarten vraagt de pc of ik een rapport wil verzenden. ik verzend dat en dan komt er deze site: http://wer.microsoft.com/responses/....2.0?SGD=9bca8918-faa8-4642-87be-02eee1442c1b
ik heb de nieuwste driver voor mijn grafische kaart gedownload en mijn temperaturen zijn (volgens Everest) tussen de 28-39 graden voor zowel de CPU als de moederbord. ik heb ook gespiekt binnen de pc, maar er is niets overdreven stoffig.
gegevens:
Windows XP professional 1.20 GHz
480 MB ram
AMD Sempron 3200
VIA S3 unichrome KM400a grafische kaart met 32 MB geheugen.

ik weet niet meer wat ik moet doen.
bvd

Hmmm, je pc is wel snel genoeg voor gta III.
Je kan het spel ook zo afsluiten, Ctrl + ALT + Delete ga dan naar toepassingen en kies zet zo Grand theft auto uit.

Als ik naar de gegevens van je pc kijk, dan valt de videokaart me op, die lijkt me toch echt wel wat licht.

als het eenmaal vastloopt reageert het helemaal niet meer, wat ik ook druk. Ctrl + ALT + Delete werkt dan ook niet meer.

32 MB grafisch geheugen is een aanbevolen "eis" bij GTA 3. (minimaal 16 MB)

het bericht wijst toch naar je videokaart.

Hbe je de hardwareversnelling lager gezet?

en de instellingen in het spel op laag?

Wordt je videokaart niet te heet?

ik heb de instellingen voor zover dat kon minimaal gezet, ook de hardware versnelling heb ik een beetje lager gezet. niets heeft tot nu toe geholpen. ook de temperatuur is ok (28-39).
ik snap niet waarom mijn videokaart dat niet aan kan, als ik genoeg geheugen heb.
ikzelf heb geen idee meer wat ik nog kan doen, of waarom het vastloopt.:(

kan het misschien aan de voeding liggen? ik heb de volgende spanningswaarden:

CPU Core 1.58 V
+2.5 V 2.48 V
+3.3 V 3.22 V
+5 V 4.97 V
+12 V 11.84 V
+5 V Standby 1.77 V
VBAT Batterij 3.17 V

het vetgedrukte gedeelte valt me wel op. misschien iets mis?:confused:
ik heb ook wat gelezen over de ventilator op 75% terwijl het op 100% kan. is dit misschien iets voor mij? btw:
CPU 3068 RPM

alvast bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan