Gta 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik heb een paar weken geleden het spel gta 3 'gekocht' maar het probleem is dat hij het niet goed doet hij hapert met het beeld en het beeld is slecht. Terwijl mijn computer toch aan de gestelde eisen voldoet.
Wie weet er een oplossing?!?!?!/

hoi,

heb je al eens gezocht op dit forum naar je probleem?

het kunnen echt 1001 dingen zijn, maar begin eens met in je setting van gta de optie (fog, of trail of zo uit te zette, dat werkte bij mij perfect)

Geplaatst door Charley
hoi,

heb je al eens gezocht op dit forum naar je probleem?

het kunnen echt 1001 dingen zijn, maar begin eens met in je setting van gta de optie (fog, of trail of zo uit te zette, dat werkte bij mij perfect)

Hoe draaide die bij jou eerst dan

gebruik effe de zoekfunctie van dit forom, hier zijn tientallen topics over geweest.

Er is een patch , heb je die ook geinstalled?

Greets Guido

bij mij draaide die eerst schokkend, maar na installatievan de patch en het uitzetten van die trail dinges optie draait ie prima in 1024,

ik ga er van uit dat je hiermee bedoelt dat je het niet in de winkel hebt gehhald, en dus over een illegale versie beschikt, dat zou ook nog wel eens de reden kunnen zijn, maar in dat geval kunnen/willen en nog belangrijker, mogen we niet helpen.

Maar de zoekfunctie geeft hier echt heel veel hits en dus ook antwoorden op

Laatst bewerkt:
firewall.

Staat je firewall,uit.zet de dingen uit die bijv.Aan het downloaden zijn.Of msn,dat soort dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan