GTA 4 doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
147
Hoi,

Ik heb GTA IV nu al een tijdje, maar heb hem later gewoon maar van me pc afgegooit. De settings van GTA IV kunnen niet hoger gezet worden, het spel laadt de objecten in gameplay te laat en het ziet er allemaal best crappy uit als ik niet hoger dan 800x600 kan spelen. Die nieuwe patch heeft ook niks geholpen.

Mijn PC:
Intel Core Quad Q6600
4GB Intern geheugen
G-Force 8600 GTS 256 MB (dit kon nog wel eens het probleem zijn dacht ik)

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen zonder een nieuwe videokaart aan te schaffen?

Alvast bedankt
 
idd je videokaart zit aan de "onderkant" wat betreft de eisen om gta4 goed te kunnen spelen.

een oplossing??ja andere videokaart.

maare : drivers up to date?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde PC en ik heb dat probleem ook met GTA4, dat ligt niet aan je pc want je hebt gewoon je 4GB werkgeheugen en een redelijke videokaart. Ik zelf kan de settings ook niet veranderen maar volgens mij komt dat omdat ik heb gedownload heb....
als jij hem ook gedownload hebt dan is dat het probleem

mvg zico
 
Ben niet zeker of er al een patch voor is, maar dit spel draait voor als nog op 1 core. Dat veroorzaakt ook problemen. Mijn Quad zit net op het randje, maar ik kan alles instellen, heb er een 9800gt naast staan.

Dus het kan ook nog eens de combi tussen je processor en de videokaart zijn.
 
Ik denk dat het aan je grafische kaart ligt.
Ik adviseer gelijk een site waar je je computer kunt samenstellen als je ene nieuwe pc koopt. www.azerty.nl en hardware.net vind je alle info over een game pc ;)
Het werkgeheugen van je videokaart is namelijk erg laag, ik zelf heb 1 gigabite.
Succes ermee
Diederik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan