gta 4 , lc24 tower, waar ongeveer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Moet een auto ergens vandaan halen voor puntje puntje bij de lc24 tower ergens , maar kan het nergens vinden, al gegoogeld.

Enkele seconden googelen levert op:

Voodoo

You get a text message from Stevie detailing how he wants a car from "someone in the LC24 tower in East Island City." Use the physical map included with the game to figure out the general area of East Island City. Then, in East Island City, go to Harrison St., where the car is parked next to the police station. Walk up, break the window, and then drive it back to the holding cell. The max value for this car is $6,600.

EDIT, toevoeging: Wellicht heb je hier ook nog wat aan, namelijk online plattegronden van GTA IV: hier
LC24 tower ligt op het eiland dat het meest rechtsonder ligt, specifiek ergens links van het 'groene vlak' (1 van die 2 bolletjes 'boven elkaar').
EDIT2, toevoeging: Misschien helpt je dit nog wat specifieker: Location: Dukes, East Island City. As you come off the East Borough Bridge, follow this road until it ends and you run right into it. It is parked on the east side of a street; to the east is a large tower form LC24; to the southeast a hotdog stand; and a bit to the southwest is a police station. Be careful of those cops.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Enkele seconden googelen levert op:

EDIT, toevoeging: Wellicht heb je hier ook nog wat aan, namelijk online plattegronden van GTA IV: hier
LC24 tower ligt op het eiland dat het meest rechtsonder ligt, specifiek ergens links van het 'groene vlak' (1 van die 2 bolletjes 'boven elkaar').
EDIT2, toevoeging: Misschien helpt je dit nog wat specifieker: Location: Dukes, East Island City. As you come off the East Borough Bridge, follow this road until it ends and you run right into it. It is parked on the east side of a street; to the east is a large tower form LC24; to the southeast a hotdog stand; and a bit to the southwest is a police station. Be careful of those cops.

Tijs.
Wat een gelazer niet, om iets in een k l o t e r i g rot spelletje, maar bedankt, bij die mappen was ik zelf ook uit gekomen maar kon er weinig wijs uit, was iets met wat met "dukes" te maken had en die zat op het middelste eiland bovenin ergens dus daar zat ik het te zoeken. En jij/u lost het in enkele seconden maar liefst op gewoon, u bent in googelen vele malen mijn meerdere, i am not worth thé (qua spelling ook niet denk (thé ???).

Laatst bewerkt:
Misschien helpt het volgende je verder:
Je noemde in je startposting een paar kernwoorden: lc24 tower "gta iv"
dat heb ik allemaal in google ingeklopt en ben van daaruit verder gegaan. Kostte inderdaad weinig tijd/moeite.
Ik heb daarna verder gekeken of ik nog wat meer kon vinden, en dat heb ik toegevoegd aan de posting, omdat ik heel gta iv maar 1x gezien heb en het dus zelf niet heb of speel.

Ik ben in zoverre in je teleurgesteld dat je de vraag, nu die beantwoord is, nog niet als opgelost hebt aangegeven... :)

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Misschien helpt het volgende je verder:
Je noemde in je startposting een paar kernwoorden: lc24 tower "gta iv"
dat heb ik allemaal in google ingeklopt en ben van daaruit verder gegaan. Kostte inderdaad weinig tijd/moeite.
Ik heb daarna verder gekeken of ik nog wat meer kon vinden, en dat heb ik toegevoegd aan de posting, omdat ik heel gta iv maar 1x gezien heb en het dus zelf niet heb of speel.

Ik ben in zoverre in je teleurgesteld dat je de vraag, nu die beantwoord is, nog niet als opgelost hebt aangegeven... :)

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.
Oh, dat geeft niks hoor, die watchdog herinnerd je er op een gegeven moment vanzelf aan, dan doe ik dat altijd. En als je het zelf niet speelt dan kan je niet uit eigen ervaring spreken, hmm oké, weer wat geleerd.

Later, locaties van andere auto's wel makkelijk kunnen googelen, Had last van een soort denk flauwte zeker (hoop een slechts tijdelijke). Maar bedankt nog voor de moeite dnties. Ga status op opgelost zetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan