GTA 4 Loopt niet (17 950!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees11

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
Berichten
35
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc.

Nu heb ik er verschillende spellen op gezet namelijk:
Rollercoaster tycoon 3 (liep niet goed)
Gta vice city (stottert af en toe) (wel uitgespeeld)

Ik dacht dat het met 64 bit te maken had dus heb ik vandaag een nieuwe spel gekocht namelijk GTA4.

Toen ik de cd erin duwde voor de installatie begonnen de problemen al. Ik krijg een windows venster te zien met alleen chineese tekens. Helemaal onderaan kon ik kiezen tussen 2 knoppen ik denk installatie en de-installatie. Ik koos voor de eerste en GTA begon zich te installeren.
Daarna heb ik mij aangemeld bij de club van rockstar en een live account aangemaakt (raar ik dacht dat het alleen voor xbox was). Maar ik heb het toch gedaan.

Toen zei die dat ik moest inloggen voor mijn saved games. Inloggen lukte niet want hij ging telkens updaten (heb 3x opnieuw gedaan).
Tijdens update sluit die gta af dan moet ik op oke klikken om de update te activeren en even later start die gta weer op. Maar ik kan niet steeds niet inloggen want dan vraagt die weer om die update (wat ik eerder al zei 3x gedaan).

Dus dan log ik niet in en dan kom ik het level. Maar ik kan niet eens met de auto rijden. Het gaat echt stukje voor stukje. Om 10 meter te rijden moet ik 1 minuut vol gas geven. Dan gaat die beetje bij beetje vooruit.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Dit is mijn setup:

Computer Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd.
Computermodel: X58A-UD3R
Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd.
Model: X58A-UD3R
BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
BIOS Model: Award Modular BIOS v6.00PG, versie FB
Aansluitingen: PCI (Gebruikt)
Poorten: PRIMARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB), USB (USB)

Processor Model: Intel® Core™ i7 CPU 950 @ 3.07GHz (Octa Core)
Kloksnelheid: 3060 MHz
Socket & Cache(s): Socket 1366, 8192 KB L2 Cache

Geheugen Grootte: 6142 MB RAM
Type(s): 2048 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM)

Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (E:)
Grootte: 409,79 GB (111,70 GB (C:) + 298,09 GB (E:) )
Vrije ruimte: 301,10 GB (76,13 GB (C:) + 224,96 GB (E:) )

Stations Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, E: Lokale harde schijf, G: Onbekend, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Verwisselbare schijf, K: Verwisselbare schijf
Model(len): C: WDC WD3200AAKS-00B3A0 ATA Device IDE, D: Optiarc DVD RW AD-7260S ATA Device, E: SiImage SCSI Disk Device SCSI, G: HL-DT-ST DVDRAM GE20NU11 USB Device, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: Onbekend

Geluidskaart Fabrikant: IVT Corporation
Model: Bluetooth AV Audio

Videokaart Model: ATI Radeon HD 5700 Series
Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68B8)
Geheugengrootte: 1024 MB VRAM
Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.732.0.0

Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
Model: Algemeen PnP-beeldscherm
Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)
Kleurdiepte: 32-bits
Frequentie: 60 Hz

Muis Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
Model: USB-invoerapparaat
Aantal knoppen: 2
Aansluiting: USB

Toetsenbord Model: USB-invoerapparaat
Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
Functietoetsen: 12

Netwerkkaart Model(len): Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3), Bluetooth PAN Network Adapter (Ethernet 802.3)
Adressen: IP: 192.168.0.100, MAC: 1C:6F:65:3C:FD:45, DHCP: 192.168.0.1

DirectX Versie: 11.0

Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium
Versie: 6.1.7600
Service Pack: Geen
Drivers zijn allemaal geinstalleerd. voorbeeld.jpg
 
ik zou als ik jou was toch eens windows update runnen en kijken bij optionele updates of er niet nog video kaart updates beschikbaar zijn.

weet je overigens zeker dat je dit spel GEKOCHT hebt? zo ja, moet je gewoon terug naar de winkel want ze hebben je dan gewoon een chineze/gekraakte versie aangesmeerd... hoewel ik het toch een beetje sterk blijf vinden dat een eerlijk gekocht spel zo chinees doet.
 
Vandaag nieuw gekocht bij intertoys. Het is gewoon een orginele. Boekje, posters alles zit erbij.
Chinees is alleen bij installatie in het begin en telkens als ik het spel opstart.
Drivers zijn geupdate evenals windows 7.
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat chinese heb ik ook. Daar moet je gewoon de 1ste button aanklikken. Ik heb nu na eindelijk 3 x opnieuw installeren (gta) werkt hij helemaal compleet. Ik heb de meeste instellingen op low gezet. Over het inloggen en upates: Ik kreeg ook iets van 3 of 4 updates, maar dat zijn alle vorig uitgebrachte patches enzo. Bij mij duurde de 4de update iets van 20minuten. Gewoon dus blijven updaten als hij dat vraagt! Hopelijk kan je dan wel inloggen. Want na een update hoeft dat apparte programma rockstar live club ook niet meer op je pc te staan. Die word automatisch met een van die updates verwijdert. Maar over dat gas geven van in je auto:
ingame druk je op:
esc > graphics > bijna alles op low zettten. Dan loopt hij bij mij wel vloeiend.

Kijk ook ff op deze site of je pc het spel aankan:
www.canyourunit.com (werkt bij mij niet in google chrome dus doe het in IE of een andere)
 
Chinees spel gekocht? Klinkt niet echt vertrouwlijk. Ik zou het terug brengen en een engelse versie of nederlandse eisen.

Het probleem ligt absolute niet aan je systeem! Het enige wat het zou kunnen zijn is of drivers of het spel zelf.
 
Laatst bewerkt:
Stream? Wat is dat?

Heb je nou wel ALLE updates binne gehaald dan?
 
Ik heb nu alles op high en hij doet het perfect. Ik had drivers gedownload voor 64 bit van de grafische kaart. Denk dus dat het daaraan lag.
 
Kon ook niet anders, dat het softwarematig probleem was. Je systeem moet de game lachend aan kunnen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan