GTA 4 start niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik heb GTA IV geinstalleerd (Origineel)

Vandaag gekocht. En als ik wil spelen moet ik dus Rockstart social club starten en dan linksonder op play drukken. Eerst kreeg ik een heel gezeik over account aanmaken. Dat heb ik gedaan en ben nu ingelogd. Waneer ik weer op play druk sluit social club zich af en dan zie ik dat de pc ff aan het laden is en dan gebeurt er helemaal niks. Maakt niet uit of ik DVD1 of 2 erin stop.

Dus ik weet niet helemaal wat er nou aan de hand is maar ik ben dus niet normaal in staat het spel op te starten.

Systeemeisen zijn ruim voldoende.

HD4870
Quadcore @ 3,7GHZ
4GB RAM
Vista 64bit.

Ik had eerder alleen om te proberen natuurlijk ook een crack gebruikt voor de game. En het gekke is dat het spel dan wel wil opstarten. Maar origineel lukt het niet. Weet iemand hier een oplossing voor. Met google kom ik er niet uit.
 
heb je de orginele geinstalleerd en niet met de illegale willen gebruiken?
heb je sp1 geinstalleerd?
 
SP1 is geinstalleerd jah.
En logisch dat ik de originele gebruik als ik die koop. Heb het hele spel er opnieuw opgegooid. Gekke is dat als ik het spel gecracked wil spelen er ook maar geen enkel probleem is. Origineel met dvd 1 in me dvd station en het spel wil niet eens starten. Ik heb ookal geprobeerd opnieuw te installeren.
 
Precies hetzelfde probleem..

3x opnieuw geinstalleerd op verschillende schijven..
 
Dan is er waarschijnlijk toch iets achter gebleven van de illegale versie. Alle mappen bij langs gaan en echt alles van het spel verwijderen. Dus ook mappen van savegames die op andere lokaties staan. Veel spellen slaan tegenwoordig bestanden op verschillende loakties op of maken nieuwe mappen aan op andere lokaties. Ook die moeten weg. Daarna opnieuw het originele spel installeren.
 
Ik heb gta gewoon gekocht in de winkel, niks gedownload. Dus niets illegaal lijkt mij..
 
Ik reageer ook op de vraagsteller. ALs je ook een probleem hebt, is het beter en netter zelf een topic te starten.
 
Ik heb GTA IV geinstalleerd (Origineel)

Vandaag gekocht. En als ik wil spelen moet ik dus Rockstart social club starten en dan linksonder op play drukken. Eerst kreeg ik een heel gezeik over account aanmaken. Dat heb ik gedaan en ben nu ingelogd. Waneer ik weer op play druk sluit social club zich af en dan zie ik dat de pc ff aan het laden is en dan gebeurt er helemaal niks. Maakt niet uit of ik DVD1 of 2 erin stop.

Dus ik weet niet helemaal wat er nou aan de hand is maar ik ben dus niet normaal in staat het spel op te starten.

Systeemeisen zijn ruim voldoende.

HD4870
Quadcore @ 3,7GHZ
4GB RAM
Vista 64bit.

Ik had eerder alleen om te proberen natuurlijk ook een crack gebruikt voor de game. En het gekke is dat het spel dan wel wil opstarten. Maar origineel lukt het niet. Weet iemand hier een oplossing voor. Met google kom ik er niet uit.

Ik heb lekker door zitten spelen en ik heb het volgende gedaan:
Ik heb een xlive.dll bestand in de map gezet en een msidcrl40.dll

Als je dit hebt gedaan moet je via de map gta 4 opstarten. Hier krijg je een ws10 error.

Delete de 2 files die je er hebt neergezet en start het gewoon op vanaf social club. Nu werkt het;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb lekker door zitten spelen en ik heb het volgende gedaan:
Ik heb een xlive.dll bestand in de map gezet en een msidcrl40.dll (of een msrcrl40.dll)

Als je dit hebt gedaan moet je via de map gta 4 opstarten. Hier krijg je een ws10 error.

Delete de 2 files die je er hebt neergezet en start het gewoon op vanaf social club. Nu werkt het;)
Misschien handig om de twee bestanden even te uploaden? :)
 
het is mij ook gebeurt gewoon ff systeem herstel doen van toen die het nog wel deed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan