GTA 5 blijft hangen bij installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superbrian007

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2012
Berichten
34
Hallo,

Ik heb GTA 5 gekocht voor de Xbox 360. Maar wil ik het spel installeren, blijft het hangen bij de 1618 MB.

Ik wou het op een externe harde schijf installeren. Omdat ik een 4 GB Xbox heb.

Wie kan mij helpen?
 
Hoi,

Heb je het al meerdere keren geprobeerd?
Is dit een lege hardeschijf en geformateerd met je xbox?
Je kan proberen opnieuw te formateren en het opnieuw proberen te installeren en Ff kijken of de cd schoon is.
 
Hallo, Ik heb het al meerdere keren geprobeerd te installeren, De CD is schoon, en heb hem eerst geformateerd op PC, en daarna nog eens op Xbox
Elke keer blijft hij ongeveer op dat zelfde punt hangen.
 
Ja dan zal het toch aan de hardeschijf liggen denk ik.
Misschien heb je bad sectors op je harde schijf waardoor die steeds op een punt blijft hangen en niet verder wil
Dus je zou het kunnen testen met een andere hardeschijf of usb stick als je die hebt.
Ik denk niet dat het aan de game zelf ligt, misschien heeft iemand in je omgeving het spel ook en kan je testen met zijn cd.
Of test de cd op een andere xbox uit.
 
Laatst bewerkt:
Oke,

Ik vindt het ook heel erg raar. Ik denk dat ik nog kan kijken of ik mijn harde schijf op fouten kan controleren.
Als het installeerd, en hij blijft op dat punt weer hangen, draait ook dvd speler ook minder
 
Oke bedankt, ik controleer altijd mijn schijven met Killldisk. En die formateerd en maakt hem helemaal schoon tot aan de bodem.

Ik heb ook uw advies gevolgd. Hij geeft aan dat de harde schijf in goede staat is, dus dat is al goed. Ik ben hem nou helemaal aan het scannen met Killdisk en dan nog maar weer eens proberen te installeren. Anders moet ik een ander USB stickje halen en kijken of die het wel doet.
 
Hier het zelfde probleem. Nieuwe USB gehaald van 16Gb. De eisen waaraan de stick moet voldoen zijn goed.
Als hij disk 1 volledig (dus de aangegeven 7876mb ) heeft geïnstalleerd, gaat hij niet verder en vraagt hij niet om disk 2.
Het rondje blijft wel gewoon draaien, maar de achtergrondafbeeldingen lopen vast.

Ik heb hem al 3x opnieuw geprobeerd te installeren en al eens ruim een uur gewacht, maar zonder succes.

Ps. Het betreft hier een stick van de Action. Bsix High Speed USB Flash Drive á €9,95 (20Mb/s reading speed)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem ook gehad met mijn USB stick van 32GB. Hij liep elke keer vast met de installatie. Na heel vaak proberen was het me eindelijk gelukt. Maar na het spelen van de eerste missie liep hij alweer vast. Uiteindelijk heb ik maar een Xbox Harddisk gekocht ter grootte van 260 ofzo. Nu werkt het vlekkeloos.
 
Je moet gewoon even wachten, dan doet hij het wel. Had nou maar een PlayStation gekocht...
 
soms duurt een install inderdaad heel lang en lijkt de install op een bepaald punt te blijven hangen,
(maar neem aan dat je er al de tijd voor hebt genomen).

wacht zelf op de pc versie van de game,
maar heb wel ergens gelezen dat er 2 DVD's zijn bij deze game, waarvan 1 met de title Install
en de 2de met de title Play.
schijnt dat je enkel de eerste moet gebruiken voor install, NIET de tweede, dan gaat t fout.
deze ENKEL gebruiken voor spelen.

hoop dat je een oplossing vindt,
succes,
Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan