GTA : Episodes of librty city online problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davydave

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Ik heb een gamertag aangemaakt en kan me niet aanmelden bij windows live game .... , hij zegt dat er iets is met het internet of met de live service , maar internet is gwn goed?

Ook heb ik problemen met de social club , ik kan me niet aanmelden:

1282150174-490.png

Dan staan je netwerksettings niet goed, GTA herkend niet dat jij verbonden bent met internet, probeer eens bij internet "troubleshoot" of plaats je vraag op een GTA Forum

En er is zelfs nog de mogelijkheid dat social club er tijdelijk even uit ligt. Dat zou dan ook op de gta website aangegeven meoten staan.

Wat betreft het niet kunnen aanmelden bij windows live, je krijgt een melding. Jammer dat je die dan niet even exact hier plaatst.

Ik heb bij gta forum al geplaats maar daar schiet het niet echt op , dan zijn de servers al 2 dagen offline?
en wat is troubleshoot??

En over windows live game , dit zegt die:

Er is een probleem met de internetverbinding of met de live service , meer niet?

* Ik heb een gamertag!!

Ow en firewall kan hem niet blokeren , omdat hij niet aan is... ( Ik heb een virus gehad en kan hem niet meer aanzetten )

Laatst bewerkt:
( Ik heb een virus gehad en kan hem niet meer aanzetten )

misschien zou je eerst dat probleem verhelpen...

wat voor verbinding heb je? inbel, ADSL, via de kabel of glasvezel? (ik weet niet of er uberhaupt nog mensen zijn met inbelverbinding =.=')

probeer anders windows live games & social club opnieuw te installeren

Laatst bewerkt:
al gedaan , en dat virus kan het niet zijn er is iets met de verbinding , ik denk ADSL?? , draadloos

Daar heb ik al een topic , maar zij weten het ook niet... en troubleshooting is dat dit: http://forums.gamesforwindows.com/t/785.aspx ?

Edit:

Heb weer iets ondekt , ik kan al ong 1 maand msn niet meer gebruiken , hij zegt dat er iets is met het internet of de service , ik kan GEEN nieuwe msn installeren , dan zegt die hetzelfde. In de GFWL client zegt die dit ook! En in GTA eflc dus ook! Alles wat te maken heeft met live , doet het niet omdat er iets is met internet of service, hoe los ik dit nou op ?!

Kan ik nu beter mijn computer resseten? Maar dan heb ik wel weer windows vista erop , ik heb een upgrade CD van windows 7 maar weet niet of ik die dan nog kan gebruiken... , het liefste natuurlijk niet.

Laatst bewerkt:
Daar heb ik al een topic , maar zij weten het ook niet... en troubleshooting is dat dit: http://forums.gamesforwindows.com/t/785.aspx ?

Edit:

Heb weer iets ondekt , ik kan al ong 1 maand msn niet meer gebruiken , hij zegt dat er iets is met het internet of de service , ik kan GEEN nieuwe msn installeren , dan zegt die hetzelfde. In de GFWL client zegt die dit ook! En in GTA eflc dus ook! Alles wat te maken heeft met live , doet het niet omdat er iets is met internet of service, hoe los ik dit nou op ?!

Kan ik nu beter mijn computer resseten? Maar dan heb ik wel weer windows vista erop , ik heb een upgrade CD van windows 7 maar weet niet of ik die dan nog kan gebruiken... , het liefste natuurlijk niet.

ik zou dan toch eerder naar het internet kijken. Het kan zijn dat:

-je internet ingang van je pc niet correct meer werkt
-de internet drivers corrupt zijn

Ik zou eerst proberen even windows opnieuw te installeren.

Ik zou eerst proberen even windows opnieuw te installeren.

*Kuch kuch*

@ TS

Zet de netwerkkaart eens uit. En daarna weer aan.

Rechtsklik.jpg

[smallimg]http://lh3.ggpht.com/_XijbMYvV4p8/TG5utTNzLRI/AAAAAAAAB4I/JGq0a3Bs5wU/Geavanceerde.jpg[/smallimg]
Rechtsklik%20-%20Uitschakelen.jpg

Rechtsklik%20-%20Inschakelen.jpg

Mocht dat niet helpen, reset je modem eens.

ik heb het zelf opgelost.. Door combaliteits problemen met mijn upgrade cd ... Ik heb windows opmnw geinstalleerd en het werkt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan