GTA III missie: Bomb da base: Act ll

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastiaan2003

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Ik kom niet verder bij deze missie. Je moet eerst naar die 8 ball's rijden om hem op te halen en dan naar de haven. Daar parkeer ik de auto bij de blauwe cirkel. En dan zegt die 8 ball's. Als je het eerste schot gelost hebt dan ga ik naar de boot. Dat gebeurt ook, maar hij word elke keer doodgeschoten. In welke volgorde moet je die mannetjes dood maken. En met de sniper rifle of met een ander wapen??

Je moet de sniper rifle gebruiken. Ik had ook wat moeite met deze missie geloof ik. Je moet eerst de bewakers bij de ingang neerschieten.

Als ik die bewakers bij de ingang heb neergeschoten rent die gast al naar boven en word hij doorzeefd!

Ga op het dak staan van het gebouw recht tegenover de boot, schiet dan eerst de twee bewakers neer die beneden bij hun auto staan, neem daarna die boven aan staan en schiet ze allemaal vanaf daar (linkerkant van de boot) naar de rechterkant van de boot neer. Zodat 8Ball kan doorlopen :)

Dat is inderdaad de enige en juiste oplossing die ViZ aandraagt............

Ik heb het toen zo gedaan: Ik knal die 2 bij de auto kapot met de sniper rifle, ren naar die auto's toe, stap in, cross die boot op, je neemt een paar man mee :P, je parkeerd overdwars op de boot zodat jij & 8Ball dekking hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan