GTA IV aanmelden voor Games voor windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hallo gamers,
Ik ben nu gta IV aan 't installeren en zag in het boekje staan dat je je kan aanmelden voor: Games voor windows en voor Rockstar games social club...
Heb ik het beide nodig, en zoja is het dan gewoon 1 keer aanmelden en er dan nooit meer iets mee doen. Of heb je het bijvoorbeeld nodig om online te spelen en moet je dus je browser ook actief hebben als je het spel speelt, en dan dus ingelogd zijn bij beide of een van de twee?

iemand ervaringen?

groejtes

je kan GTA 4gewoon spelen in single player mode, zonder ingelogt te zijn. je hebt Games voor windows wel nodig om multi player te kunnen spelen. en die social club is voor zover ik me herinner enkel voor het delen met anderen van filmpjes die je hebt gemaakt tijdens t gamen.

het inloggen is heel eenvoudig en gebeurt iedere keer wanneer je de game start, duurt maar een paar seconden.

hoop zo je vraag beantwoord te hebben, veel plezier met de game, hij is echt erg leuk.
denk er wel aan dat je de laatste patch voor de game installed, die heb je echt nodig om de game een stuk beter te laten draaien, zelfs als je een high-end pc hebt heb je de patches nodig.

leon

oh vertel, waar kan ik deze patches downloaden, bij het opstarten kreeg ik de eerste keer wel elke keer updates, en later stond er ook zo van: rockstar games social club ofzo kon worden verwijderd, naja dat gedaan, maar nu als ik opstart gewoon via het icoon dubbelklikken dan zegt hij: secuROM en dit is de extra info:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: LaunchGTAIV.exe
Versie van toepassing: 0.1.0.0
Tijdstempel van toepassing: 00000000
Naam van foutmodule: WININET.dll
Versie van foutmodule: 9.0.7930.16406
Tijdstempel van foutmodule: 4c7e044e
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0000e958
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: bc96
Aanvullende informatie 2: bc9667c0ceff38d4a490196566e4d2ad
Aanvullende informatie 3: f5b2
Aanvullende informatie 4: f5b22fadb7444a06da9fe1ab7a31cd94

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

met googlen kwam ik niet echt heel erg veel verder...:confused:

die secuROM melding is een copie beveiliging, ik weet niet of je een originele versie van de game hebt, of een copie. heb je een copie dan moet je een crack (.exe) installen die ervoor zorgt dat die securom ophoudt te 'klagen'.

er zijn heel veel plekken waar je de patches van kunt downloaden, heb even voor je gegoogeld en vond de laatste patch hier;

http://news.bigdownload.com/2008/12/13/download-grand-theft-auto-iv-patch-1/

maar waarschijnlijk heb je m al omdat je windows game live al een patch downloade en installde he.

leon

hallo ik heb een legale versie van m'n oom gekregen, maar ik krijg inderdaad de heletijd een melding van secuROM en dat is heel erg irritrant, want soms doet hij het dan wel en soms ook weer niet. dan nog een foutmelding: tijdens het opstarten als ik geen secuROM fout melding krijg dan krijg ik er vaak een na het tonen van de eerste tekst regels.
hoop dat de patch dit oplost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan