Gta iv branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

levenloos13

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Beste helpmij leden,
Ik had een vraag.

Ik heb Gta IV gedownload en wil deze gaan branden op DVD-RW en niet op DVD-RW-DL

Ik heb uitgerekent dat ik 3 DVD-RW nodig heb, Maar ik wil wel als ik hem aant instaleren ben en hij stopt ermee dat ie aangeeft (Cd-2) is dit mogelijk?

Ik hoor het graag van jullie.

Met vriendelijke groeten,
Jordy

dan zou je zelf wat moeten gaan scripten maar eigelijk mogen we hier niet over gedownloaden bestanden praten
scripten is geen werk van 5 minuten

dan zou je zelf wat moeten gaan scripten maar eigelijk mogen we hier niet over gedownloaden bestanden praten
scripten is geen werk van 5 minuten

Waaom mag dat niet dan?? Je mag er wel over praten, je mag geen links geven.....

Waarom branden?
Als je hem wil installeren kan je hem beter mounten en dan installeren met daemontools.

He? Als je gewoon naar Bart Smit gaat kan je hem zoals normaal kopen.
Je moet hem op dl dvd's branden.
Anders moet je de mounten en zelf opdelen naar 4,4 gb.
Of je pakt de beide ISO's en doet winrar met 4,4 gb delen.

Hoe heb je het bestand eigenlijk gedownload? Is het 1 grote iso? Of zijn het drie losse .iso's?

Als het drie losse zijn, dan brand je die gewoon elk op een schijf en dan zouden deze ook gewoon moeten vragen om disk 2 enz.

mijn gta4 bestaat uit 2 iso's tesamen zo'n 15 GB. beiden waren net ietste groot om ze te branden als een iso. in zo'n geval brand ik niet de iso's, maar brand ik de rars waarin ik m heb gedownload. en ookal waren beiden iso's samen 15+ Gb, toch had ik 3,5 dvd nodig om alle rars te branden, (en nee, heb niet de par2 's meegebrand).

dus, gewoon niet direct te rars weggooien na extracten, maar gewoon die branden. je vrienden moeten ze dan even zelf extracten in iso's.
werkt prima, doe dit altijd zo. je kan inderdaad ook die dubbele dvd's gebruiken, dan past t wel. maarja, niet iedereen kan die afspelen, dus dan kunnen je vrienden m misschien alsnog niet spelen,.

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan