Gta iv brug is af gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn098

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Berichten
341
hoi

bij mijn gta iv zijn alle bruggen die er zijn afgezet door de politie met stoot blokken ervoor en als ik over die brug vlieg krijg ik meteen 6 sterren hoe kan ik toch naar de andere delen van Liberty City komen zonder politie achter me aan te krijgen ??
 
Door eerst alle opdrachten goed uit te voeren, in de stad waar je altijd begint. Dan worden later die roadblocks weg gehaald. Er zijn ook denk ik hier en daar mods voor het spel, dat die roadblocks weghaalt, maar dan nog krijg je gelijk die 6 sterren zodra je naar het andere gebied toe gaat.
 
Zal vast wel lukken :D. Ik had hetzelfde met GTA San Andreas, exact hetzelfde verhaal, alles eerst goed uitvoeren, naar mate het vordert, hoe meer je toegang krijgt naar de overige plaatsen, roadblock-vrij ;).

Succes :thumb:
 
Is niet echt tijdgebonden, meer hoe goed je erin bent. Hoe sneller je de opdrachten voor mekaar hebt, hoe sneller je verder komt. Je zal het vanzelf wel zien :D.
 
die brug gaat vanzelf opeens open in een missie, ze plaatsen deze zodat je niet gelijk de gehele
speelwereld hebt en erin verdwaalt, of veel over het hoofd ziet. dus gewoon alle missies spelen
die je nu kunt vinden in het deel waarin je wel kunt spelen en dan komt die opening van de brug
vanzelf opeens aan de orde.

succes
leon
 
je zou ook op zoek kunnen gaan naar een glitch waarmee je door de roadblocks heen kunt zonder politie achtervolgingen> bij gta san andreas heb je die glitch ook en bij gta iv ook kijk maar is een keertje op youtube daar kun je ook al een hoop vinden.
 
Heey er zijn 2 opties:
1: Speel het spel uit
2: installeer een mod en selecteer dat je alle eilanden uitgespeeld hebt.
hier is een link : http://www.youtube.com/watch?v=Uahsfe4WQ7o
Succes ;)
Je moet trouwens wel de goede patch hebben ik zet er nog wel een link bij ff zoeken ;)......
 
Laatst bewerkt:
Omdat het topic oorspronkelijk al van augustus 2012 is gaat er, met deze laatste tip, een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan