GTA IV bugs..

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Hallo,

sinds vandaag heb ik gta iv geinstalleerd op mijn pc alleen nu zitten er naar mijn idee een aantal fouten in, is dit normaal voor een spel dat 2 dagen oud is?

Ten eerste ging ik naar controls, ik kreeg de controller van een xbox te zien wat ik laat ik maar zeggen vreemd vond. ik heb een plaatje bijgevoegd!

Verder heb ik 256 mb ddr3 geheugen op mijn videokaart, ik mag van gta iv dus maar 256 mb gebruiken terwijl ik veel meer uit de graphics kan halen. is er iemand die weet of ik dit kan oplossen?

En verder nog een paar bugs zoals wegen die niet netjes sluiten maar ik verwacht dat dit wel gefixed wordt door een patch binnenkort.

Bijlagen

• gta iv.gif
    gta iv.gif
    24,8 KB · Weergaven: 32
Aan gezien het een port is van de xdoos 360 is die controller nog te zien. En die bugs ja , deze game had nog niet uit mogen komen vindt ik, te veel bugs en zeker die voor de videokaarten en geen SLI ondersteuning. Ze wouden waarschijnlijk nog ff cashen voor sinterklaas en kerst.....

Aan gezien het een port is van de xdoos 360 is die controller nog te zien. En die bugs ja , deze game had nog niet uit mogen komen vindt ik, te veel bugs en zeker die voor de videokaarten en geen SLI ondersteuning. Ze wouden waarschijnlijk nog ff cashen voor sinterklaas en kerst.....

dat denk ik ook ja, want het spel is verre van af, of ze moeten hem zo ''af'' vinden, dan is het spel het geld niet waard igg! toch ben ik er stiekem heel blij mee.. :o

Rockstar heeft al bekend gemaakt dat ze aan een patch aan het werken zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan