gta IV disconnected from game session

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
489
Beste allemaal,

Een vriend van mij heeft gta IV, alleen is zijn computer hier te slecht voor.
Nu heb ik 2 computers die het wel aan kunnen dus mocht ik het van hem lenen, en gingen we de lan optie testen. Singleplayer werkt vlekkenloos op bijde pc's. Alleen als we de lan optie gebruiken en we een game proberen te createn, dan komt er te staan: Disconnected from game session.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Mvg,
Drioras
 
Aaah:cool:(vanwege de zon :)), het goeie oude connectie probleem. Heb ik zelf ook nog last van :(, moet er weer eens aan gaan sleutelen met de nieuwe router... Maar back on topic: hoe heb je de pc's verbonden: via een crossover lan kabel of via een router/switch? Of probeer je gewoon online en dan dezelfde game te joinen?
 
Ja het is lekker warm :p "offtopic"

De pc's zijn verbonden via een switch welke vervolgens aan een router zit, en deze is weer op een glasvezelmodem aangesloten. Als ik een game create dan ga ik naar multiplayer en dan naar de lan optie.

Mvg,
Drioras
 
Mm, daar heb ik geen ervaring mee. Probeer anders de pc's rechtstreeks op elkaar aan te sluiten met een Crossover kabel (dus geen gewone utp/ethernet kabel!!)
 
Bedankt voor je reactie, ik zal dit morgen meteen even testen! Misschien heb ik eindelijk geluk, loop al een hele tijd met dit probleem :S:S

mvg,
Drioras
 
Goedemorgen,

heb crossoverkabel getest, maar geen gelukt. Ook als ik gewoon geen utp kabel in me pc heb blijft hij disconnected from game session zeggen. Het lijkt wel alsof gta IV niet bij zijn eigen lan functie kan komen. Heb alles toegevoegd in firewall en poorten heb ik niet nodig als ik via lan speel (voor zover ik weet?). Andere spellen zijn geen probleem via lan, zoals terraria en league of legends.

Heb ook al gegoogled, en voor zover bekent is er geen oplossing voor dit probleem. :S Maar natuurlijk sta ik open voor oplossingen die er misschien kunnen zijn, dus als je nog iets hebt wat misschien zou kunnen werken dan hoor ik het graag!

Mvg,
Drioras
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan