GTA IV: eigen radio

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm vreemd, hoelang is het liedje precies?

als het maar .mp3 formaat is moet hij het volgens mij gewoon kunnen lezen ongeacht de lengte.

heb je hem op radio, shuffle of sequential staan?

Ik heb hem of shuffle staan.
Het lijkt wel dat als hij een beetje hapert dat hij dan van nummer verandert (niet altijd, ik kan het zegmaar niet aangeven wanneer hij van nummer verandert).
En de nummers zijn ongeveer rond de 4 minuten

die liedjes doen het wel als je ze beluisterd met een gewone media speler?

je kan met N en B het volgende en vorige liedje selecteren als je naar muziek luisterd tijdens het spelen.

4min is normaal en zou gewoon moeten doen hoor?

voer eens opnieuw een complete scan uit.

Hmmm het zou ook kunnen dat ik per ongeluk op de B en N knop heb gedrukt.
Daar zal ik dan wel beter op letten maar ik geloof niet dat het hier aan ligt.
Ik kijk wel en geef een bericht als ik er achter ben of het wel of niet hierdoor komt.

Nou ik denk dat het er toch aan lag dat ik iederen keer de B of de N perongeluk had ingedrukt.

Dus bedankt voor het helpen met de muziek op GTA IV te krijgen:D

Nu ik weer een tijdje die muziek op de radio van GTA IV heb gezed krijg ik af en toe weer het probleem dat hij gewoon een ander nummer gaat draaien terwijl ik niet op B of N druk.
Het is wel minder ik denk zelf dat hij dan het te moeilijk heeft met het spawnen van objecten in het spel GTA IV.
Als ik zegmaar in een wagen zit die nogal snel kan dan moet hij heel snel alles spawnen bij mij.
Het is ook niet precies op dat soort momenten dat hij dan van nummer veranderd maar als hij zegmaar even vastloopt dan heb ik dit.

Ik heb dat probleem ook maar ik ben bang dat als ik die pacht installeer dat de crack niet werkt? Kan een van jullie alle bestanden in een rar bestand uploaden naar helpmij.nl alle bestanden met uitzondering de mappen. maar ook echt alle bestanden zelfs .ico bestanden etc. b.v.d.

Dj Alva

A: neej dat kan niet

B: dit topic is oud. liefst even een eigen nieuwe topic aanmaken (lees de regels en handleidingen hier op helpmij)

om verder op je probleem in te gaan:

gwoon updaten naar 1.0.3.0. of hoger en alvorens kijken of er een crack beschikbaar is voor de patch die je gaat installeren.

ik heb laatst nog 1.0.7.x gespeeld daar is dus iig wel een crack voor. neej ik mag je geen links o.i.d. sturen waar je die crack kan vinden maar met google kom je al een heel eind.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan