GTA iv error

Status
Niet open voor verdere reacties.

cattieman182

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
67
Hallo.
Als ik mijn origineele GTA iv start krijg ik de beeldscherm melding signaal in buiten bereik.
Ik snap hier totaal niks van, want mijn pc kan dit spel makkelijk aan
Iemand ervaring me?
Mvg
 
De resolutie die het spel wilt gebruiken kan het scherm niet aan. (Lijkt me overigens heel sterk, maar goed).

Ga 'ns naar de map van GTAIV, en zoek 'launchgtaiv.exe' op. Maak hier een snelkoppeling van op je bureaublad. Ga naar de eigenschappen van de snelkoppeling (Rechtermuisknop -> Eigenschappen) en zet achter het doel: -windowed

Start het spel vervolgens op via die snelkoppeling, en kijk of het spel start in 'windowed' mode. Kijk vervolgens op welke resolutie het staat. Verander dit naar een resolutie die je scherm wel ondersteund, en sla de instellingen op. Sluit het spel en verander het doelpad van dezelfde 'launchgtaiv.exe' terug zoals het was (Dus -windowed weghalen). Start vervolgens het spel nogmaals op, en kijk of het werkt of niet.

Zo niet, herinstalleer het spel eens. Dan krijgt het de orginele instellingen zoals het was, en zal het waarschijnlijk wel willen opstarten.
 
Heb je wel een spatie tussen het pad en de -windowed staan? Zo te zien heb ik mijn afbeelding er niet bij gezet ter illustratie.

Zou dus iets moeten zijn zoals:
Code:
"C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -windowed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan