GTA IV fout: Beeld draait, auto gaat vanzelf rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

abc123abc

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hoi!

Ik heb sinds een tijdje GTA IV, maar ik heb steeds dat het beeld na een tijdje rond gaat draaien, en als je in een auto zit, gaat ie vanzelf gas geven. Ik zag bij Google wel meerdere vaan deze berichten op andere site's, en daar zeiden ze dat je GTA IV moest updaten met een patch, dit had ik ook al gedaan met de nieuwste patch, maar het blijft maar..

Weet iemand hier een oplossing voor?

Sorry

Mijn spel lijd aan de zelfde fout en ik heb er ook nog geen antwoord op het schijnt zo te zijn dat mn grafisch geheugen voor gta4 wel aan de lage kant ligt mischien is dit bij jou ook de oorzaak?

Ik denk het niet..
Ik heb namelijk een HD 4870 1G net nieuw gekocht.
Lijkt me niet dat het daaraan ligt..

Wel bedankt voor je reactie..

Is het spel wel origineel??
Een kopie geeft dit soort problemen namelijk ook,
slimme kopieerbeveiliging van RS

ik heb hem illigaal en gepatched en ik heb nergens last van.

maar goed er zijn veel versies te vinden op het internet. zit er niet gewoon een knop vast?

Grafisch kaart

Ik beschik over een ATI Radeon HD 3800 kan het zijn dat het schommelende beeld etc. veroorzaakt word door een te laag grafisch geheugen?

en nee hij is mischien niet helemaal legaal.

een 3800 is niet bepaald een goede gamers kaart al helemaal niet voor gta4!

Als ik eerlijk ben heb ik h'm ook gedownload..
Waar heb jij hem gedownload nipponsei?

Ik ken dit probleem, dit is als je de verkeerde crack hebt. Hierdoor kan je het spel wel spelen maar dan gaat de beveiliging van het spel deze instellingen aanzetten zodat je het moeilijk kan spelen.

Jullie hebben hem allebei gedownload dat is zeker, dus zoek naar een andere crack.

Een vriend van mij had dit ook, na een andere crack genomen te hebben was het over.
Bij mij loopt hij gewoon goed op mijn computer, zonder dit probleem. (gedownload).

(wat er aan de hand is is dat je dronken bent in het spel, altijd XD)

Weet je misschien die crack nog waar je h'm hebt gedownload?

Ik downloade hem via nieuwsgroeppe (GTA4) en hij zat er gewoon standaard bij...
Kan nu niet op mijn computer en hij staat er ook niet meer op... Ga hem waarschijnlijk morgen weer downloaden.. dus als je er in 2 dagen niet uit bent kan ik hem altijd nog wel ff sturen....

even om weer op de regels te wijzen het is niet toegestaan links e.d. naar cracks te plaatsen op dit forum.

ook mogen er geen links naar download sites voor nzb's en torrents geplaatst worden.

verder heb ik hem met nieuwsgroepen gedownload.

de crack zat echter niet bij mijn gedownloade versie in. iig geen werkende.

die heb ik los gedownload van mijn standaard bron waar ik die altijd download.

natuurlijk heb ik na de patch weer een andere werkende crack moeten zoeken. (en gevonden)

ik weet ook hoe het probleem is op te lossen kheb het zelf ook gehad alleen kweet niet hoe ik dat moet gaan uitleggen want dat is tegen de regels.

*knip* niet illegaal doen via Helpmij.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Henkspank zou jij me mischien kunnen e-mailen over hoe dit probleem is op te lossen??
*knip* ook niet de mail adressen uitwissel via helpmij.nl

vgv

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er een slot opgezet.
in de huisregels staat het duidelijk.
ook het vragen naar warez is niet toegestaan.
Ik kan jullie nu allemaal bannen....laat dit een waarschuwing zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan