GTA IV loopt sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldengamer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2012
Hallo,
Ik heb gta 4 gedownload en gecrackt met razor1911 1.0.7.0
nu start ik gta 4 op en doet alles het gwn maar als ik wil spellen hapert die heel erg en af en toe een tel doet hij gwn normaal
ook op low doet hij het zelfde
andere spellen doet het gwn goed
mijn specs:
CPU: Amd Zambezi fx6100 3.30 six-core
RAM:8gb
Videokaart: nvidia gts-450 2gb
en een voeding van 750 watt
Alvast bedankt

Hoi Goldengamer,

Ikzelf heb het zelf ook gehad bij mijn oude videokaart, nu geen last meer. Zijn al je drivers up-to-date?
Op internet staan heel veel "fixes" klikkerdeklik
Probeer die maar eens, als je er niet uitkomt in het engels wil ik e.v.t wel helpen.

jopi328

Probeer eerst eens je drivers te updaten,
anders zou ik een andere crack zoeken (zou mss zelfde kunnen zijn als de "drunkcamera" bug)

Ik kan hier 1 ding over zeggen:

Het is een vreselijk spel. Krijg het op mijn PC ook niet fatsoenlijk werkend. PC is trouwens zelfs een stukje beter als de jouwe.

het ligt niet aan de pc zelf hoor , neen totaal niet hij moet dit spel zeker aankunnen .
ligt gewoon aan de crack denk ik, probeer eens een andere te zoeken

Ladyke

Hoi,
dat is nu eenmaal het risico als je met cracks aan de gang gaat!

@Mik Zjegger : idd das volledig waar.
maar ik denk dat een speciale crack handig is om het game zonder cd te spelen (ik heb hem officieel) en kan nu zonder cd spelen

sorry, maar vind het geheel onterecht om te zeggen dat dit het risico is wanneer je cracks gebruikt,
dit is geheel ongegrond (gebruik al 12 jaar cracks, dus weet waarover ik praat). maar, ik dreig opnieuw
in een "torrent discussie" te verzanden. denk dus dat het inderdaad de crack is, of je videokaart moet
nodig nieuwe drivers hebben. de game zelf is bijzonder goed speelbaar op zelfs een dual core, heb de
game zelf destijds op mijn oude dual core 2.4 Ghz gespeelt en hij draaide zonder problemen op minimum
grafische settings en fps van 30 tot 40, dus de game is goed speelbaar.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan