GTA IV patch 1.0.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

seth14

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
5
ik had dus net de patch geinstalleerd met ***** en al, start het spel niet meer op ik kreeg deze fout melding:

The application you are attempting to launch has failed to start. This could be the result of it being blocked by Windows Parental Controls\Family Safety. Please make sure you have access to the application before trying to launch it, or contact support at:
http://www.rockstargames.com/support

Ik heb al rond gekeken op internet maar kan nergens een oplossing vinden. Weet iemand hoe ik dit kan fixen, ik ben de administrator van deze computer dus beetje raar.

Weet iemand misschien ook hoe je, je save game kan bewaren voor als ik het spel opnieuw wil installeren zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen, wordt een beetje saai na 4keer...:confused:

alvast bedankt hopelijk kan iemand helpen
 
kan niemand mij hiermee helpen of uitleggen hoe ik me savegames kan bewaren wanneer ik het spel opnieuw wil gaan installeren? :confused:
 
dankje, misschien ook enige idee hoe ik me savegames map kan zien wat hij is verborgen, zodat ik dan een backup kan maken van me savegame?
 
Je kunt via mapopties aanvinken om de verborgen mappen en bestanden te laten weergeven.

Succes d'rmee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan