GTA IV (PC) start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Burn1992

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Hello all,

Ik heb van een vriend de PC game GTA IV overgekocht. Vandaag geinstalleerd en bij hem werkte het niet omdat hij niet aan de systeemeisen voldeed ofzo. Anyway ik kan m'n spel dus niet opstarten.

Eerst gaf hij een fout waarbij ik had opgezocht dat ik waarschijnlijk service pack 3 nodig had, dus die geinstalleerd en toen werd die fout niet mere gegeven. Daarna moest ik nog de social club ding instaleren, ook gedaan en deze fout werd daarna ook niet meer gegeven uiteraard. En nu als ik het probeer op te starten geeft hij gewoon niets. Er gebeurt niets, en ik heb al wat dingetjes geprobeerd maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.

graag jullie hulp zsm

bij voorbaat dank!

Je vermeld alleen niet op welk systeem jij het spel probeert te spelen. Dus die gegevens graag even posten.

Zijn je drivers up to date?

Krijg je een foutmelding?

ja ik ben verder niet goed met die ****. Maar nu krijg ik dus geen foutmelding meer verder, wel eerst zoals ik dus al aangaf. Verder heb ik Windows XP maar dat moet niet perse een probleem zijn, vista is neit verplicht volgens mij. Processor > AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ en verder miss dat het aan de videokaart licht maar weet niet waar ik die kan vinden.

Alle gegevens van je pc, processor alleen is niet voldoende.

Heb je een merk pc? Dan even merk en type posten. Of maak een hardwareoverzicht met pc wizard en post die hier.

Of naar www.canirunit.com surfen en in de lijst gta4 opzoeken, de test doen en de uitslag hier plaatsen.

Die site geeft inderdaad aan dat mijn com het spel niet aankan, video kaart en cpu speed. Dus ik ga m weer terugverkopen aan die vriend.
mijn dank anyways

Wel slim als je iets koopt terwijl je niet zeker weet of je pc het aan kan. :thumb:

ik kocht m meer van die gast met de mogelijkheid dat ik m gelijk terug kon geven mocht het niet lukken, kon ik het nu gewoon checken, zo dom ben ik nou ook weer niet. maar bedankt voor je reactie en de toegevoegd waarde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan