Gta iv savegame (Help!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Ik heb wat savegames gezocht en opgeslagen ik volg de instructies goed.
Nou wil ik gta starten en het de savegame laden ik krijg nu de volgende probleem:
Loading failed, please check your hardrive. Wat moet ik nu doen?

ik neem aan dat je er zeker van bent dat je deze gedownloade saves in de juiste map hebt geplaatst.
als dat het geval is, en je kan m ook zien staan in de games saved gamelist (in de game zelf dus), dan
denk ik dat je saves hebt van een andere versie van deze game.
daarme bedoel ik; zoals je wel weet worden er patches uitgebracht voor games, en die veranderen de
games versie dan van 0.0 in 0.1 of 1.0 of zoiets. en als die saves dan dus van een andere versie zijn
dan kan t zijn dat ze niet speelbaar zijn op de versie die jij hebt.

leon

ik neem aan dat je er zeker van bent dat je deze gedownloade saves in de juiste map hebt geplaatst.
als dat het geval is, en je kan m ook zien staan in de games saved gamelist (in de game zelf dus), dan
denk ik dat je saves hebt van een andere versie van deze game.
daarme bedoel ik; zoals je wel weet worden er patches uitgebracht voor games, en die veranderen de
games versie dan van 0.0 in 0.1 of 1.0 of zoiets. en als die saves dan dus van een andere versie zijn
dan kan t zijn dat ze niet speelbaar zijn op de versie die jij hebt.

leon
Hoe kan je zien welke versie je hebt

dit kun je onderanderen zien door het .exe bestand op te zoeken in WIndows verkenner, of je bureaublad als hij daar staat, waarmee je de game start.
dan rechtermuisknop op deze .exe en kiezen voor Eigenschappen en dan tabblad Details. daar kun je dan zien welke versie jij hebt.
wordt wat moeilijker met die save files, maar misschien dat de versie daarvan vermeld in een eventuele readme.txt die erbij zat, of opp de site kijken
waar je ze vandaan haalde, en anders de maker ervan mailen.

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan