GTA IV settings + fps

Status
Niet open voor verdere reacties.

naamx

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
79
Hoi,

Ik heb GTA 4 op mijn PC geïnstalleerd, alleen het beeld heeft een erg lage fps.
Nu wil ik graag een paar dingen weten.

1) Wat zijn de beste settings voor GTA 4 voor mijn PC (hoe haal ik de meeste fps) ? Ik heb een Nvidia 8500GT, 3 Gb ram, intel core 2 duo E7200 en een 22' beeldscherm.

2) als ik via deze site: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html de v180.84 driver download, moet ik dan ook eerst mijn oude driver verwijderen (zie dit?)

3) Wat is het verschil tussen de internationale driver en een engelse driver? (welke moet ik kiezen?)

Alvast Bedankt :thumb:

grtz Naamx
 
Jouw videokaart is geen gamevideokaart.. daardoor heb je zulke slechte prestatie's
 
nah, ik kan gewoon far cry 2 spelen zonder lag :confused:. Maar goed kan iemand dan alsnog mijn vragen beantwoorden?
 
Ik kon far cry 2 ook spelen op mijn laptop en GTA IV niet en jouw kaart is totaal geen game grafische kaart. Het is een low budget kaart.

En ja je moet je oude driver verwijderen en dan even een reboot doen en dan je nieuwe driver en installeren, maar helpen gaat het waarschijnlijk toch niet.
 
Laatst bewerkt:
bij can i run it heb ik wel een pass bij gta 4...

Hoe moet ik dan mijn settings zetten? Welke resolutie moet ik kiezen en hoe de settings?
 
Dit heb ik ook ergens gevonden op een forum:

Add the console command "-novblank" (this turns off Vsync, you'll gain alot of frames).

Wat is Vsync en wat doet het?

Hoe kan ik trouwens bij vista zien welke Framework ik heb? En geeft 3.5 ook meer fps?

mvg naamx
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan