gta iv spel cheat werkt niet, als admistrator.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
hallo allemaal.

ik probeer de volgende trianer voor me spel gta iv te isntalleren:

(let op, lees vooraf eerst het bericht voor dat je de link aan klikt!!!!)

http://www.cheatnow.nl/index.php?display=cheat&id=4160

hellaas geeft me windows 7 een waarschuwing van een exe file die ik in me map wil plaatsen met me spel software. volgens de file ben ik niet gematigd om het uit te voeren. Ik ben als administrator aangemeld, en gast acount is uitgeschakeld. heb echter geen andere accounts staan en de exe file als administrator uitvoeren werkt niet.

lijkt erop of ik speciale matiging nodig hebt, wat ik niet begrijp is dat de matiging dan door iets of iemand moet worden uitgevoerd die niet is opgenomen in mijn account/pc.

via google kom ik niet echt ver... schijnt al in vista al zijn geweest t probleem. ik heb t nu in windows 7.

hoe krijg ik de trainer normaal geinstalleerd???

volgens me virus scanner (avg 2011) geeft hij een bedreiging aan het exe file. ik heb t vermoeden dat het geen virus is, gebeurt vaker bij trainers voor een spel e.d.
 
Niet echt moeilijk:
Open de map waar de map van GTA onder staat (kan bijv. C:\Program Files of C:\Program Files (x86) zijn).
Rechtsklik op de GTA map, en kies Eigenschappen.

Kies het tabblad Beveiliging. Klik op knop Geavanceerd, ga naar tabblad Eigenaar, en kies de groep Administrators als eigenaar, en zet het vinkje bij "Eigenaarschap wijzigen van dit object en alle objecten eronder" (of iets dergelijks).
Klik zo vaak Ok als nodig is.
Open daarna weer de Eigenschappen van de map, ga naar tabblad Beveiliging en geef de groep Iedereen (of Everyone, afhankelijk ENG of NL versie) Volledige rechten rechten op de map. Zal wel via de knop Toevoegen moeten zijn.

Probeer daarna de kopieer-actie opnieuw.

Tijs.
 
Niet echt moeilijk:
Open de map waar de map van GTA onder staat (kan bijv. C:\Program Files of C:\Program Files (x86) zijn).
Rechtsklik op de GTA map, en kies Eigenschappen.

Kies het tabblad Beveiliging. Klik op knop Geavanceerd, ga naar tabblad Eigenaar, en kies de groep Administrators als eigenaar, en zet het vinkje bij "Eigenaarschap wijzigen van dit object en alle objecten eronder" (of iets dergelijks).

tot hier klopt het nog beetje.

Alleen staat de groep op administrators. en kan nergens iets aanvinken, of nog naar eigenschappen wijzigen van dit object en alle objecten eronder.

dus weet niet hoe nu verder dan???? want het lukt niet.
 
Probeer dan het stuk je over het rechten geven aan Iedereen:
Open daarna weer de Eigenschappen van de GTA map, ga naar tabblad Beveiliging en geef de groep Iedereen (of Everyone, afhankelijk ENG of NL versie) Volledige rechten rechten op de map. Zal wel via de knop Toevoegen moeten zijn.

Probeer daarna de kopieer-actie opnieuw.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan