GTA IV Start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Beste Helpmijers

Ik heb een probleem ik heb een aantal jaar geleden het spel GTA IV gekocht, toen ik het installeerde en speelde deed het allemaal prima.
Maar sinds ik mijn pc gereset had werkt GTA IV helemaal niet meer. als ik GTA IV installeer gaat alles goed (denk ik).
Maar zodra ik het opstart moet je je inloggen voor de social club dan klik je op inloggen en dan gaat social club weg. Dat is normaal ook het geval maar dan hoort GTA IV op te starten. Wat het nu dus niet doet.
Ik weet niet wat ik er verder nog aan kan doen ik dacht misschien weten jullie het wel. Wat ik gedaan heb om het spel aan de praat te krijgen is:

- GTA IV opnieuw geïnstalleerd
- GTA IV geüpdatet het vreemde is als je op die UpdateTitle klikt dan installeert hij wel maar als je TitleUpdate installeert dan geeft hij een error
- Nieuw account aangemaakt in Windows en vervolgens dan GTA IV spelen werkt ook niet.
- Het spel volledig verwijderd met Revo Uninstaller

Ik ben van plan heel Windows opnieuw te installeren er staat echt te veel zooi op mijn pc.

Ik typ de specificaties er ook maar bij:

Videokaart: NVIDIA GeForce GT 430 1 GB
RAM Geheugen: 4 gb
Processor: Pentium Dual Core CPU E5500 2,8 GHz

Als jullie nog meer specificaties nodig hebben dan hoor ik het van je.

Alvast bedankt,

Gr.

Hey Dongod,

Ik heb mijn drivers gisteren geüpdatet naar de laatste versie. Maar niet op de manier hoe jij het deed.

Ik kan het wel proberen om de driver eerst te verwijderen en dan die link te gebruiken.

Je hoort meer van mij.

Bedankt,

Update:
Nu ik mijn drivers verwijderd heb is mijn resolutie niet meer 1920 bij 1080 maar een veel kleiner formaat.

Ook de link die dongod gaf is waarschijnelijk verkeerd, zie foto fout nvidia.jpg

Hij zegt dat die hardware niet overeen komt,

Ik ga nu een back-up maken van mijn computer en dan ga ik Windows opnieuw installeren,

Erg bedankt,

Gr.

Laatst bewerkt door een moderator:
Anders zou ik is kijken op www.ma-config.com deze analyseert alle hardware van je computer en zoekt daarna de bijpassende laatste driver update. Wellicht dat je daar de nieuwste versie vind.

Dan kijk ik daar wel even ik dacht ik gebruik de herstelpartitie van HP.

Update:
Nee dus, hij zegt dat hij die niet kan vinden en als je tijdens opstarten F11 drukt gebeurt er ook niets.

Oke de videokaart doet het weer bedankt dongod,

Nu geeft hij een hele lijst aan die ik moet updaten daar ga ik mij nu even mee bezig houden.

Je hoort meer van me,

Gr.

Update:
Het spel start helaas nog steeds niet ik snap er niets meer van wel heb ik 4x Microsoft Visual 2005 c++ Moeten verwijderen en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd

Verder heb ik nog:

6x Microsoft Visual 2008 C++ 3x x64 en 3x x86

En 2x Microsoft Visual 2010 C++ 1x x64 Runtime - 10.0.30319 en 1x x86 Runtime Redistributable 10.0.40219

Kan dit misschien het probleem zijn ?

DirectX staat er ook tussen.

Gr.

Laatst bewerkt door een moderator:
@harmen015
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.

Laatst bewerkt:
Welke error is het? Is het iets van "RGSC.exe is missing"? doe dan dit:

Installeer het spel
Voer Autorun.exe uit op de DVD
Klaar!

EDIT: Dit probleem had ik ook, door Autorun.exe uit te voeren, installeer je Rockstar Games Social Club

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan