GTA IV teveel lags

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie00

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hoi,

Ik heb vorige week Gta4 geinstalleerd. Mijn computer zou hem makkelijk aan moeten kunnen. maar wat ik ook doe er zitten extreem veel lags in.
Vooral als ik in een auto zit en ik stuur door snel achterelkaar een paar keer op A of D te drukken. zodra ik klik heb ik een lag, waardoor het lastig is de auto normaal te besturen.

Weet iemand de rede van de vele lags, of heeft iemand een oplossing?
Ik heb de grafische instellingen als veranderd en zelfs op laagste resolutie is het aantal lags het zelfde.

Mijn sys:
Intel Core i5 750 2.67Ghz
Asrock P55 Pro
Sapphire HD5770 1GB GDDR5
GeiL 4GB DDR3-1600Mhz
Samsung spinpoint F3 1TB
OCZ ModXStream Pro 600Watt
Windows 7 Ultimate

Laatst bewerkt:
toch is het een schande dat je eerst handmatig iets aan je spel moet veranderen om het "smoothly" te laten runnen... echt een bagger spel op PC.

toch is het een schande dat je eerst handmatig iets aan je spel moet veranderen om het "smoothly" te laten runnen... echt een bagger spel op PC.

ben het helemaal met je eens, de pc's waar zij gta op testen zullen wel 100% foutloze dingen
zijn maar als je het op een normale pc wil instaleren daar hebben ze niet op gerekend.
ze moeten hun spellen is testen op een pc met virussen toolbars en een volle harde schijf.
ik hoop dat ze wat beter hun best gaan doen met gta 5

Bedankt voor de reactie. contig is nu bezig met iets. Ik laat het jullie weten als hij klaar is

is je pc virusvrij?
al geprobeerd gta opnieuw te instaleren?
geprobeerd je harde schijf te defragmenteren?
heb je al eens ccleaner laten draaien?
:thumb:
Op nieuw installeren zal ik nog een keer proberen

Me pc draait net aan 2 weken, vers van de pers. Er staat Eset Nod32 op. Dus ik ga er van uit dat hij virus vrij is. Anders had ik het wel met andere dingen gemerkt.

Defragementeren had ik al gedaan.

Gebruik Advanced systeem care ipv ccleaner. Is vind ik beter.

Op nieuw installeren zal ik nog een keer proberen

Me pc draait net aan 2 weken, vers van de pers. Er staat Eset Nod32 op. Dus ik ga er van uit dat hij virus vrij is. Anders had ik het wel met andere dingen gemerkt.

Defragementeren had ik al gedaan.

Gebruik Advanced systeem care ipv ccleaner. Is vind ik beter.

zou allemaal goed moeten zijn, als het na opnieuw instaleren nogsteeds lagt zou het egt heel vreemd zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan