GTA IV traag op een van de nieuwste computers? Niet mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Ik heb gta 4 op een nieuwe computer geinstalleerd dit zijn de specs:

Amd Phenom X4 x64. 4 processors snelheid van 2,4 GHZ
4 GB ram DDR2
Video kaart ATI HD 4450 512 mb (tot) 2 GB
Harde schijf: 600 GB
En ik draai Windows 7 Ultimate 64 BIT

GTA 4 heeft heel traag beeld ik kom ruim boven de systeemeisen ik snap er niks van.
Jammer voor het geld :(
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Je videokaart is geen gamerskaart. Wanneer je boven de minimum specs zit betekent dat niet dat het spel goed loopt, wanneer je boven de recommended specs zit dan loopt het meestal wel goed. Een nieuwe videokaart lost waarschijnlijk het probleem op.

Dat klikje zal hem alleen aangeven dat die boven de systeemeisen zit.Geeft nog niet aan HOE die speelbaar is dan.

Xlordingo geeft een juiste opmerking.Daarbij zet mij onderstaand aan het denken.Wat als er meer ram toegewezen is??juist..daar wordt alleen nog maar trager van.

Video kaart ATI HD 4450 512 mb (tot) 2 GB

Laatst bewerkt:
Bij de reccomended specs is ook alles goed misschien is mijn computer wel te nieuw

Neen hoor die is niet te nieuw.Zoals xlordingo al aangeeft.Je hebt geen gamerskaart.
Wat als je de meeste instellingen op low zet in de game en ook een lagere resolutie,wordt het dan beter?

Dit is heel vreemd want op de doos van de computer stond bij de videokaart Geschikt voor nieuwe games.
En ik vind dat ik deze game gewoon via de hoger resolitie moet spelen. Ik heb andere spellen gespeeld zoals mafia 2 en ook nooit eerder problemen

GTA IV vraagt nogal wat van een pc, meer dan de games die je ook noemt. Als je vind dat je deze op een hoge resolutie moet spelen, zul je toch een andere videokaart moeten aanschaffen. Het is geen gamers kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan