GTA IV voor de PC werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Berichten
1
Heey

Ik heb een vraag, ik heb gister GTA IV over gekopieert van een vriend van mij. Die van hem is orgineel.

Bij de missie Clean Getaway kan ik niet verder komen.

Info over de missie,
Je moet een auto voor Vlad ophalen (Zilvere Blista), zodra je in de auto zit om de auto naar Vlad te brengen zou je eigenlijk een telefoontje moeten krijgen van Vlad. Hij zegt in dat telefoontje dat de auto door de wasstraat moet. Maar dat is het probleem juist ik krijg dat telefoontje niet.

Nou heb ik een illegale game, maar die van me vriend krijgt ook dit telefoontje niet en die heeft het spel toch echt orgineel.

Ik heb zelf al XLive Wrapper gedownload en het bestandje XLive.dll geplaatst in de Grand Theft Auto IV map, en daarna de save game Clean Getaway gedownload en die in de map save games geplaatst maar niks helpt.

Kunnen jullie ons helpen, vind het vooral vreemd dat hij op het orgineel het niet doet hij heeft niks gedownload verder.

Gr. Jeff alvast bedankt

Youtube - Clean Getaway
 
Laatst bewerkt:
probeer anders eens gewoon een walkthrough voor die missie te volgen en gewoon naar de volgende stap te gaan en dat telefoontje maar te laten voor wat het is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan