GTA IV vs DiRT2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke geen probleem. De 5870 presteert gemiddeld 15% beter dan de HD 5850(niet te veel naar clocksnelheden kijken). Saphire is ook een goed merk. Maar als dat je keuze is, dan houd het hier op.

Kan je even aangeven welke de beste van het volgende rijtje is?:

HD5850 Black Edition
HD5870 XXX
HD6850 Black Edition
HD6850 XXX
HD6870

Van Goed naar minder
- HD5870 XXX 100%
- HD5850 Black Edition(kan hier niet veel over zeggen, weet niet tot welke mate de gpu is overgelockt, maar de standaard is over het algemeen 5 tot 7% trager) 95% (Standaard is 89%, black edition is warmer, dus gaat over het algemeen minder lang mee
- HD6870 90%
- HD6850 Black Edition(zelfde verhaal als hier boven) 80%
- HD6850 XXX

Laatst bewerkt:
Maar ga ik het ook echt merken bij het gamen dat de HD5870 beter is dan de HD5850 Black Edition? Alternate kan namelijk geen HD5870 van XFX meer leveren. Tevens heb ik gehoord en gelezen dat XFX de beste is, maar wat is er nou beter aan XFX?

Persoonlijk vind ik daar geen verschil in zitten, maar meestal gaat het dan over koelingsprestaties en uiterlijk, maar dat is per videokaart verschillend bij elk merk. Sapphire is ook gewoon een goed merk. En heel veel merk je het niet, maar je gaat het wel merken.

'En heel veel merk je niet. Maar je gaat het wel merken'. Daarmee bedoel je de HD5870 en de HD5850 verschillen toch?

Jah, dat bedoel ik ermee jah, dus in andere woorden, je merkt het niet extreem!, maar je merkt het

Dus de Sapphire HD5870 is het best? Voor 15 eurotjes meer, is het het zeker wel waard toch?

Oke. Wel raar dat de Sapphire HD5850 200 euro kost en de Sapphire HD5870 ook.

Wacht, waarom is de Vapor-X versie van de Sapphire HD5870 €180,- duurder?
Want als ik ze vergelijk verschilt er bijna niets, oftewel helemaal niets?

Staat er iets bij over eyeinfinity(??), dan betekent dat de videokaart 6 schermen kan aansturen. Anders moet je even de link sturen van de videokaart en kijk ik even voor je

Die van €380,-, kan je beter overclocken omdat hij wat koeler is dan de ander, maar dat is zeker GEEN 180 euro waard.

Als ik ooit heel misschien iets ga overklocken op mijn pc, zal het wel mijn processor zijn. Maar de HD5870 is toch goed genoeg dat het niet nodig is (voor mij, ik game alleenmaar) om over te klocken?

Heb je een MSN adres ? Misschien kan je me die via een prive berichtje sturen, dan kunnen we het daar lekker gezelliger maken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan