GTA IV werkt niet goed.''hapert''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nog even met hetvolgende in me maag betrekkende de videokaart.


Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1787 MB
Toegewezen videogeheugen: 512 MB
Videogeheugen systeem: 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen: 1275 MB

??
 
Ik zit nog even met hetvolgende in me maag betrekkende de videokaart.

Gedeeld systeemgeheugen: 1275 MB

??

Er word geheugen van het interne geheugen gesnoept, zodat de grafische kaart meer geheugen zou hebben.. Echter heeft dit een aardige performance verlies als je van GDDR3 naar DDR2 gaat, of van GDDR5 naar DDR2..
 
Vandaar de haperingen.Alleen de regel erboven geeft weer aan dat er o is toegewezen.

en een 240gt met gedeeld geheugen????
 
Elke kaart kan eventueel gebruik maken van het interne geheugen. Kan je instellen in je bios. Mijn 9800GTx+ kan ook tot 1700mb geheugen van m'n interne geheugen snoepen. Maar omdat ik uitgeschakeld heb in het bios dat er geen geheugen naar hardware gaat, maakt die van mij er geen gebruik van.
 
ja ik heb alleen 1.7 geinstalleerd want de 1e 2 patches waren google sites en ik wist niet welke ik moest kiezen, ik zal 1.6 ook installeren
 
oh en btw, ik kon van 1.6 niet de dowload vinden en van de andere ook niet
 
ik heb laatst GTA IV gekocht, prachtig spel alleen hij hapert heel erg.
Ik weet niet hoe het komt terwijl de systeemeisen toch voldoen aan onze computer.
Mijn vader en ik hebben de grafieken nagekeken en we denken dat het ligt aan de processor, heel raar want we hebben een I7 processor en dat moet kunnen zou ik zeggen.
weet iemand wat ik hiermee moet??

Groetjess Wessel

vraag is opgelost patches en

http://hotfile.com/dl/45629357/c2e29e8/Grand.Theft.Auto.IV.Update_1.0.7.0_-Razor1911.rar.html

grtzz rednas
 
Ik heb dit probleem ook,
bij mij is het probleem niet opgelost, maar sleep het spel NOOIT naar een andere map! Dan is je computer kapot. Ik heb 30 euro moete dokken om hem te repareren. Ik zet dat spel er echt nooit meer op.

Succes ! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan