GTA IV werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zolex

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hoi allen

met niet werken bedoel ik geweldig schokken dat ik geen halve meter vooruit geraak. Het is erger geworden met de vorige patches erbij, ervoor was het nog speelbaar met zo af en toe in een missie geweldig geschok, dan moest ik rebooten (soms enkel spel, soms heel de PC) om het weer werkende te krijgen.

mijn specs:

AMD Athlon 64X2 Dual Core 4600+ kloksnelheid 2.41 ghz
3GB RAM
Nvidia GTX 260
Windows XP

Alle nieuwe games draaien vlot op High of very high graphics. Enkel GTA IV werkt helemaal niet en schokt aan 1 frame per 3 seconden ofzo :P

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Will

Hallo
het spijt me, maar je processor is 100% niets.
GTA IV is een echte quadcore game. Jij hebt met processor de minimum, maar bekend is dat de aanbevolen eisen de minimum zijn...
Minimum systeemeisen

Besturingssysteem: Windows Vista SP 1 / XP SP 3

Processor: Intel Core 2 Duo 1,8 Ghz / AMD Athlon X2 64 2,4 Ghz

Geheugen: 1,5 GB

Harde schijf: 16 GB vrije ruimte

Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen

Besturingssysteem: Windows Vista - SP 1 / XP - SP 3

Processor: Intel Core 2 Quad 2,4 Ghz / AMD Phenom X3 2,1Ghz

Geheugen: 2 GB (Windows XP) / 2,5 GB (Windows Vista)

Harde schijf: 18 GB vrije ruimte

Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Bedankt maar dan snap ik niet goed hoe al die andere games wel perfect vloeiend werken (bv. Empire Total War, Assassin's Creed, Call of Duty, enz.). Ik zie het niet echt zitten om nieuwe processor te kopen want dan moet ik een nieuw alles erbij kopen, en dat enkel voor GTA IV. Dure zaak :\

Als het echt enkel aan de processor ligt dan wordt dat sparen en nieuw moederbord/processor/enz. kopen wanneer er nog nieuwe games beginnen serieus schokken.

tsja, gta4 is nou eenmaal vreselijk zwaar.
heb net €550 uitgegeven voor een nieuwe pc voor alleen dat spel.

Zet alle settings van het spel eens op laag en update je videokaard driver. Wellicht helpt dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan