gta IV werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricky2000

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
hallo, ik heb een gedownloade versie van gta IV, en er zat een patch bij die ik ook heb gedaan, maar als ik gta 4 start dan krijg ik het bericht ''gta 4 werkt niet meer''

ik speel hem onder vista home premium service pack 2, een laptop van hp.

alvast bedankt:thumb:

Is je laptop wel krachtig genoeg? Heb je al eens gta als administrator uit te voeren?

Is je laptop wel krachtig genoeg? Heb je al eens gta als administrator uit te voeren?

als eerste hartstikke bedankt voo rje reactie:thumb:

ik heb al als administrator uitvoeren geprobeerd, mn laptop was volgens gamesrequirements.com krachtig genoeg, maar hij deed het niet (ik had gta een tijd trug al eens gedownload, maar dit is niet diezelfde versie) mijn stiefbroer had me een bepaalde code gegeven die je achter de naam van de snelkoppeling moest plakken waardoor die m op een of andere manier zo opent dat ie m aankan (dat die minder van de processor gebruikt ofzo) deze code was:

GTAIV-memrestrict 314572800

ik had die dus erachter gezet, maar het werkt niet, zoals de computer al zegt... ik heb ook al zonder de code geprobeerd, en via het echte .exe bestand te openen (niet de snelkoppeling) maar dit werkt allemaal niet!!!!! heelllpp aub!!!!

Tja..

koop hem zou ik zeggen.
Als ik dit lees, is een file corrupt en dus kan je hem wel vergeten.

Download een andere, of wil je geen gezeik, koop hem dan gewoon.

En die ene code zou echt niet kunnen helpen hoor ;)
Er mist, of is een bestand naar de maan, dus...

Zij zegt dat?!

Nooit uitgaan van wat men zegt, maar de specs van de laptop vergelijken met de eisen van het spel. Voldoet deze niet, verhaal afgelopen. Of te wel controleren door de test uit de link te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan