GTA SA draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal, ik heb gekeken op Can you run it, voor de game gta Sa.

nu is mijn vraag kan ik het tg stiekem draaien?:P Dit is het enigste probleem:

Video Card
Minimum: 64 MB DirectX 8.1 compatible video card (NVIDIA GeForce 3 or better)
You Have: NVIDIA GeForce4 420 Go (Toshiba) (GeForce4 420 Go) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 64 MB , You have - 16 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0

En ik heb een laptop dus ik kan me videokaart niet uitbreiden heb ik geleerd..:S is dat zo?

ten eerst , jij opent veel topics:P

maare hoeft niet per se dat jij dat niet kan uitbreiden, maar als jij een standaard ding gekocht hebt, waar alles al op stond dan kan dat meestal niet.

wie niet waagt wie niet wint toch, gewoon proberen en je weet het

ow 16 mb is wel heel erg weinig, nee dat gaat niet misschien op de laagste instellingen 640x480

wat bedoel je met 640480. En ik heb gehoord dat ik me videokaart van een laptop niet kan uitbreiden. Maar ik heb fifa 04, daar staat op de achterkant van de kaft dat je 64MB nodig hebt. Maar ik heb 16 en ik kan de game gewoon draaien. Zal dit hetzelfde toestand zijn bij gta sa?

Laatst bewerkt:
Dat is de resolutie voor je monitor. Nee je kunt geen onboard laptop videokaart upgraden. Daarnaast een laptop is niet game gericht, qua hardware.

ik zou zeggen probeer het eens, is niet zo veel werk toch

bij opties van een spel kan je de resolutie aanpassen

640x480 is heel laag en kan je misschien spelen.

Kan je niet je videogeheugen verhogen?

Ik weet niet of dat op je laptop kan, maar als je laptop het kan, dan kan je proberen om daar 64 MB van te maken (videogeheugen). (Ik weet niet of je veel ram geheugen hebt) (Zoals desktop met built in videokaart)

Dan zou je GTA SA aan de praat kunnen krijgen.

Als ik in mijn glazen bol kijk, dan zie ik dat het hele verhaal hoogstwaarschijnlijk niet gaat werken, want ik vrees dat je laptop van net na de steentijd is.

Laatst bewerkt:
Maar fifa 04 eist ook 64 mb video geheugen maar ik kan hem gewoon draaien op me laptop;) En ik denk dat je geen 1 videokaart van een laptop kan upgraden

Je kan vaak wel in het Bios de shared memory verhogen. Het is echter wel afhankelijk van de laptop.;)

hahha ga nou maar dat spel installeren, dan weet je het

kan ook zo zijn dat de chipset niet eens ondersteunt wordt door de game.

dus al zou je bijv 128mb hebben dan zou het nog niet kunnen werken

Maar mijn videokaart geheugen is tg 16MB. en bij fifa 2004 wordt er 64 mb geeist maar de game speelt als een roos.;)

Maar mijn videokaart geheugen is tg 16MB. en bij fifa 2004 wordt er 64 mb geeist maar de game speelt als een roos.;)

das mooi.

maar wat ik bedoelde te zeggen is:
stel een game vraagt 64mb video geheugen
je hebt een videokaart van 128mb.

als dan de chipset niet ondersteunt wordt werkt het alsnog niet

denk je dat hij bij mij gaat draaien ik heb een laptop:

Toshiba Satelitte 2100
Nvidia geforce4 420 Go
Intel inside (celeron)
1.5 ghz
256MB ram
???