GTA SA- Valt na 5 min weg. er komt dan te staan gta exe werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hoi alle helpmijer's

ik heb gta sa version 2.0
windows vista sp 1
ati saphire 3870 512 mb

ik ben bezig met modden. na dat ik de oblivion mod en wat auto's erin had gezet ging ik gta sa spelen. ik was 5 min bezig en dan staat er gta exe werkt niet meer en dan valt gta sa uit. dit heb ik elke keer​

:rolleyes:Wie kan mij helpen??:rolleyes:

New game doen, dat kan eens werken.
anders moet je ff GOED de ReadMe doorlezen van de mod:D
ne je moet kijken voor welke versie die mod is gemaakt,
en welke gta je hebt! ( update)

Laatst bewerkt:
sry ik heb hem al gedowngrade naar 1.1

dat is de versie waar de mod voor was

nee niet multi player

gwn singelplayer

hoezo speel jij mp?
zoja wat is je naam daar?

nee niet multi player

gwn singelplayer

hoezo speel jij mp?
zoja wat is je naam daar?

ik speel geen gta sa mp meer omdat hij het bij mij niet meer doet (de nieuwe versie werkt niet). daarom vroeg ik me af waarom je een mod gebruikte aangezien deze meestal voor mp zijn. en waardoor jij dus wel mp kunt spelen. mijn naam was MED1

ik weet dat deze vraag al een tijdje niet bezocht is, maar k heb zelf ook gta san andreas en ik gebruik ook mods. ik heb zelf mod sobeit v 3.52. en met die mod kan je op multiplayer en op singleplayerXD. en volgens mij is die mod al redelijk oud. en over de vraag, ik heb soms ook dat ta san andreas vast loopt. maar dan start ik hem opnieuw op en doet hij het gewoon weer, maar wat thechib12 ook zegt: msschien werkt het als je een nieuw game start of gta opnieuw instaleerd en de mod er opnieuw op zet:thumb:

Laatst bewerkt:
Op: http://sa-mp.com/ kon je eerst zien dat er een nieuwe versie van samp was (ik weet niet of dat nu ook nog zo is). Bij mijn neef deed hij het maar bij mij niet.

ik weet dat deze vraag al een tijdje niet bezocht is, maar k heb zelf ook gta san andreas en ik gebruik ook mods.
ps. 4 uur geleden vind ik persoonlijk niet erg lang :D
gr. kayle

new game en alles heb ik al heel vaak geprobeerd maar het werkt neit

wie kan er een grote mod voor mij maken???

ik heb de site van de mod niet meer maar ik kan we effe voor je kijken of ik hem nog op me comp heb staan:confused:

new game en alles heb ik al heel vaak geprobeerd maar het werkt neit

wie kan er een grote mod voor mij maken???

als gta het niet doet zou ik de oude mod verwijderen en kijken of hij het weer normaal doet. Als je voor ONLINE wilt spelen kan ik je de vogelz mod aanraden. als je gewoon single wilt spelen moet je ff wachten, dan kom ik dadelijk met een hele goede ofline mod.
gr. Kayle

ik zou ook mod sobeit nemen als je online wilt moddenXD
werkt super goedXD

als gta het niet doet zou ik de oude mod verwijderen en kijken of hij het weer normaal doet. Als je voor ONLINE wilt spelen kan ik je de vogelz mod aanraden. als je gewoon single wilt spelen moet je ff wachten, dan kom ik dadelijk met een hele goede ofline mod.
gr. Kayle

ofline mod

dat zoou leuk zijn

Opnieuw installeren. Wellicht iets fout gegaan bij downgraden?

Had je orginele versie? Of gedownloade?

Oude topics mogen met rust gelaten worden. Deze is van 2009, dus al heel lang niet actueel meer.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan