gta sa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
135
heey alemaal, ik heb een vraag, ik heb van een vriend gta sa geleend omdat ik dat een heel vet spel vind, dus ik heb het spel geinstaleerd, alles goed en wel , maar als ik het spel wil opstarten dan krijg je dus die filmpjes en dat gaat ie ff laden voor dat je bij het hoofdmenu komt, maar dan sluit het spel af:shocked: ik snap hier echt niks van, en ik baal hier echt van:( oow ja, ik gebruik en crack (zonder cd dus) en ik heb hem op de D schijf geinstaleerd
 
Laatst bewerkt:
Drivers misschien eens updaten.
Deinstalleer het spel, en installeer het weer.
 
Nee, hij bedoelt de drivers van je videokaart.

Weet je trouwens zeker dat je het spel kan draaien op jou computer? Voldoet je pc aan alle eisen voor het spel?
 
vaag

denk wel dat hij kan draaien op mijn pc, gta vice city deed het ook, maar over die systeemeisen, volgens mij voldoen die gewoon aan de eisen, en trouwens , als ik iets voor de videokaart moet downloaden.. kan je me dan ff vertellen hoe ik kan zien wat voor soort mijn videokaart is en waar is dat moet downloaden.
 
Kijk even op deze site: www.canirunit.com


Zoek het spel op in de lijst en klik op can i run it.

Vervolgens bekijkt het programma of je het spel kan spelen en geeft ook gelijk weer welke onderdelen je in de pc hebt, waaronder dus ook de videokaart. Als je dat weet kan je de juiste drievrs halen bij de site van de maker van de kaart.
 
jammer

ja ik zag het al, kep een andere videokaart nodig... baal ik wel van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan