GTA San Andereas Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmo22

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2005
Ik heb nog steeds het probleem dat ik GTA SA niet op mij pc kan spelen.

Ik krijg eerst de intro filmpjes en daarna het logo maar dan valt het beeld terug naar het bureau blad. Ik heb dit gevondne op de Rockstargames site, maar ik kom er niet helemaal uit. misschien iemand die het leest die het wel goed begrijpt?

http://techsupport.rockstargames.com/rockstarsupport/req_support_pc.php?item=pc_display_settings

Heeft iemand dit probleem ook gehad maar is het nu opgelost? Kun je mij vertellen wat ik moet doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
URL Kopieren en plakken in adres balk dan krijg je de site.

Legaal

Geplaatst door Elmo22
misschien iemand die het leest die het wel goed begrijpt?
Op de site wordt een oplossing gegeven om de beedscherm instellingen hetzelfde te houden als de instellingen in je game.
Maar of dit de oplossing van je probleem is weet ik niet.
Probeer het maar eens.
Als je de game onder bijvoorbeeld 800x600 draait, stel dan eerst windows in op dezelfde resolutie en start dan pas de game.

En natuurlijk de nieuwste drivers van je videokaart installeren.

ja ik heb de videokaart geupdate (dat denk ik tenminste want ik he de drivers gewoon van de site gehaald)

is er ook iemand die denkt dat GTA werkt als iik een Nvidia Videokaart Geforce MX-4000 128MB TV-out/DVI koopt en plaats want die videokaart die iki nu heb is on board videokaart van 6a mb van sis.

Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik de video kaart ui de ander pc even gehaald en in de pc gedaan waarin GTA Sa niet werkte maar nu werkt ie wel!

ja ik heb nooit problemen gehad met die video kaart maar alleen bij GTA Sa wil di eniet starten. maar meerdere mensne hebben dit probleem.

Ja, je leest veel problemen over dit spel.
Maar even tussen neus en lippen door.
Een onboard 6 mb van sis, zoals je zelf aangeeft, kun je niet veel mee denk ik.
Het ligt in ieder geval beneden de specificaties van het spel.
Er wordt minimaal een Geforce 3 64mb geadviseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan