gta san andreas doet het opeens niet meer:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

defreak

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
ik heb het spel gewoon in de winkel gekocht, en naar een tijdje kan ik um nie meer opstarten ik krijg wel het cd icoontje maar het spel start niet op:s, ik heb um al opnieuw geinstalleerd maar na un tijdje gebeurde het gewoon weer het zelfde dus ben weer bij vooraf af aan
misschien dat jullie iets weten wat me kan helpen want ik vind het spel best wel relax

Wat voor fout melding krijg je dan.

krijg geen fout melding maar het spel start nie op,hij dee het eerst gewoon
ik krijg alleen cd icoontje tezien dat ie het leest maar meer krijg ik niet tezien

Je moet toch wat meer informatie geven, loop het spel of je hele PC-vast. vast.

Klik eens met je rechter muisknop op het icoontje > Uitvoeren als > En dan eerst proberen als Huidige gebruiker of als dat niet werkt de administrator

we hebbe verschillende acc op deze pc en wachtwoord van administrator ken ik niet:(, maar hij doet het via uitvoeren als ook niet:s

ik stop gewooon de cd erin er komt geen autostart(wat ie eerst wel dee) en als ik dan op het spel druk krijg ik cd icoontje (geen idee wat da inhoud lade of iets)en dan gebeurt er verder niks, spel loopt nie vast, pc loopt ook niet vast, alles doet het gewoon maar het spel opstarten niet

Wel heb net hetzelfde prolbeem, maar niet alleen met san andreas, maar ook met half life 2, counter strike source. Heb alle nieuwste dirvers geinstalleerd en bij alle mogelijke oplossingen geprobeerd die er maar zijn. Net voor ik windows xp opnieuw heb geinstalleerd marcheerde alles nog perfect.

kan het misschien aan het geheugen liggen, dat er gewoon zoveel geheuge vrij moet zijn om het tekunnen spelen?

En vind die het spel wel bij Deze Computer. Anders kan je ff in de DVD / map waar die staat geinstalleerd gaan. En kijken of je hem via daar kan opstarten.

ik heb um via autostart geprobeerd op testarten, via start, via bureaublad, via naar de map te gaan en dan zo te openen

En doet die het nu ? :p , en ben je nou ook al in de install folder geweest om hem proberen op te starten.. Anders weet ik het ook niet meer

ik heb het spel nu opnieuw geinstalleerd(opnieuw)
heb ff heel wat ruimte gemaakt (meer dan 20 gb vrij gemaakt), ben nog nie bij het punt dat ie nie meer opstart:p, als ik er weer ben dan zeg ik wel wat er gebeurt als ie gewoon opstart of nie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan