GTA San Andreas Error tijdens het installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaas444

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Berichten
94
Hallo.

Ik heb mijn computer laatst gereset en alles was dus weg.
Ik heb de driver op internet gevonden van mijn geluid dus dat doet het weer, en ik heb ATI gedownload.
Dus ik download Flight Simulator Demo en dat doet het gewoon dus ik ging GTA San Andreas (Gekocht dus op cd) proberen te installeren maar ergens aan het eind van de installatie kreeg ik een error.
http://imageshack.us/f/845/grandtheftautoerror.png/
(even inzoomen)

Weet iemand wat ik moet doen om dit te fixen?

Alvast Bedankt!

Toevoeging:
Ik heb een Windows XP computer
 
hallo,

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=222552 heeft het zelfde probleem als jou, (engels) er staat ook ergens dat het komt door een kapote disk! ik ga verder kijken of er iets aan te doen is!

EDIT:

dit heb ik geveonden: (engels)

I have a fix for the Data Error (cyclic redundancy check)

If you are getting that error chances are great its cause there is an error on your disk.
Happened to me a while back...bought the game, opened the box, and tried to install but got that bloody error.

The fix is easy...but it takes time.

first download CDCheck from here.
CDCheck is a cd recovery program that can be used to dig up sh*t from damaged or corrupt CDs and DvDs.
After you download it, fire it up and click on the GTA: SA tab and then highlight the data2.cab file and click the "recover" icon at the top of the window. (make sure the cd is in the drive:p
Make a new folder and save it to your desktop and call it "GTA: SA" or "It's about time I fixed this f*ckin problem"...whatever you want to call it.)
Select that folder you made as the Output directory and hit continue.
The program will start to recover the damaged files on the cd. This can take a while so you might as well go for a sh*t or walk the dog or cut down a forest, it will take anywhere up to an hour (you might think its coming in pretty quick, but the jokes on you...wait till the program gets to the error, it will slow right down)

After it is finished recovering then open up the my computer and right click on the GTA: SA cd and select explore.
Copy all the files from the cd to the new folder you saved the recovered file into except for the file you just recovered.

click the setup icon and install the game. when the install gets to the point in which you always got the error before, you will no longer get that error and the game will install completely.
While the game is installing you will get an error message that comes up saying some sh*t that some sh*t is different then the cd is looking for or something along those lines click the ignore button and the installation will finish.

Play the game and have fun.

hope this helps some peeps.

dit is de Cdcheck link: http://www.softwarepatch.com/software/cd-recovery.html
-------------------------------------------------------------------------------------
2e oplossing:

deze is simpel:

Engels, origineel

Here's what you do, get some toothpaste and a soft cloth, pour a glob on the disk about as big as your thumb's fingernail. Rub in a tiny circular motion. Wash it off and buffer with soft cloth in a small circular motion.

in nederlands: (google vertaler)

Hier is wat je doet, nog wat tandpasta en een zachte doek, giet een glob op de schijf ongeveer zo groot als je duim nagel's. Wrijf in een kleine cirkelvormige beweging. Was het af en buffer met een zachte doek in een kleine cirkelvormige beweging.
 
Laatst bewerkt:
kawkmantmi
Bedankt voor je reactie maar ik vind het een beetje moeilijk want mijn engels is niet 100% :confused:

Kan je het een beetje voor mij in het nederlands vertalen?
Alvast bedankt :D
 
de eerste of 2e? en je hebt ook google vertaler! en je kan dus zoals de 2e oplossing gewoon de cd schoonmaken dit kan ook nog es werken!

hier de eerste oplossing:

(vertaler)

Ik heb een oplossing voor de Data Error (cyclische redundantiecontrole)

Als u krijgt die fout de kans groot zijn de oorzaak ervan is er een fout op de schijf.
Gebeurd met mij een tijdje terug ... het spel gekocht, opende de doos, en probeerde te installeren, maar kreeg dat bloedige fout.

De fix is eenvoudig ... maar het kost tijd.

eerste download CDCheck van hier.
CDCheck is een cd recovery programma dat kan worden gebruikt voor het graven sh * t van beschadigde of corrupte cd's en dvd's.
Nadat u het downloaden, start het op en klik op de GTA: SA tabblad en markeer vervolgens de data2.cab bestand en klik op de "terug"-pictogram aan de bovenkant van het venster. (zorg ervoor dat de cd in het station
Maak een nieuwe map en sla het op je bureaublad en noem het "GTA: SA". Of "Het wordt tijd dat ik vast deze f * ckin probleem" ... wat je ook wilt noemen)
Selecteer de map die u hebt gemaakt als de Output directory en druk op Doorgaan.
Het programma zal starten om de beschadigde bestanden op de cd terug te krijgen. Dit kan een tijdje duren, zodat je net zo goed gaan voor een sh * t of de hond of gekapt het bos, zal het overal mee naartoe nemen tot een uur (je zou denken zijn komst in vrij snel, maar de grappen op je. .. wachten tot het programma krijgt om de fout, zal het vertragen recht naar beneden)

Nadat het klaar is herstellende open dan het mijn computer en klik met de rechtermuisknop op de GTA: SA cd en selecteer verkennen.
Kopieer alle bestanden van de cd naar de nieuwe map die u het herstelde bestand opgeslagen in, behalve voor het bestand dat u net hersteld.

klik op het setup-pictogram en installeer het spel. wanneer de installatie wordt tot het punt waar je altijd kreeg de fout voor, zult u niet langer te krijgen dat fout en het spel zal volledig geïnstalleerd.
Terwijl het spel is het installeren krijg je een foutmelding komt op het scherm te zeggen wat sh * t dat sommige sh * t is anders dan de cd is op zoek naar of iets in die richting op de negeer knop en de installatie zal eindigen.

Speel het spel en plezier hebben.

hoop dat dit helpt een aantal peeps.
 
ja ik heb google vertaler gebruikt en ik heb het geprobeert maar ik snap het niet..

Ik heb dat progamma gedownload en gestart, toen ben ik naar die gta map gegaan en vanaf daar kan ik het niet meer volgen.

en die cd is schoon hoor :p

Toevoeging:

Nee ik kom niet meer verder bij ''recover'' als ik daar op heb geklikt krijg ik een venstertje ofzo en hij zegt dat ik een nieuw ding..
laatmaar ik kom niet verder bij recover.
 
Laatst bewerkt:
Ja zo gaat het niet hè xD Ik lees je berichtjes te laat.

Zeg maar hoe laat ik morgen op die site moet zijn dan.
 
Ik heb die cd even schoongemaakt en opnieuw geprobeerd te installeren. hij doet het :D, dus mijn probleem is dus opgelost.
 
dit is precies wat ik voorstelde :) om de cd schoon te maken en dan zeg jij: nee die is schoon hoor :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan