GTA San Andreas geinstalerd , zegd nu: no disc inserted. pleas disc insert the cd/dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hallo,

Ik heb GTA Andreas geinstaleerd zegd nu: no disc inserted. pleas disc insert the cd/dvd.

Maar dan moet je ee crack kopieeren ofzo en dan in de geintaleerde map plaatsen maar wa zit die crack of hoe of wat moet ik nu doen?

Als vast bedabk voor de moeite!
Gr Rick

Ik zou je graag willen helpen, maar omdat dit illegaal is kan ik je niet verder helpen hier op helpmij.nl.

Hallo,

Ik heb GTA Andreas geinstaleerd zegd nu: no disc inserted. pleas disc insert the cd/dvd.

Maar dan moet je ee crack kopieeren ofzo en dan in de geintaleerde map plaatsen maar wa zit die crack of hoe of wat moet ik nu doen?

Als vast bedabk voor de moeite!
Gr Rick

De crack bevind zich in een map op de cd/dvd die je hebt gedownload. Dus als je het spel hebt gebrand, dan de cd/dvd in de lade en verkennen. Als het goed is zit er een map bij die crack heet en anders bevind de crack zich in een map met de naam van de mensen de het spel geript hebben.

Als je het spel gemount hebt en van daar geinstaleerd geldt hetzelfde principe, mount het spel, verken de gemounte schijf en zoek de map crack.

Vervolgens kopieer je de crack naar de lokatie waar je het spel hebt geinstalleerd, je meot dan de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan probeer je te plakken op de verkeerde lokatie.

Ik constateer dat we hier meerdere semi-moderators hebben, deze mogen de volgende mededeling nog eens door nemen;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=214634

Verder zolang er geen link naar illegale content geplaatst wordt mag er gewoon geholpen worden, als er iets niet lukt. Staat ook duidelijk in de voorwaarden van Helpmij.nl
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Dan moet je denk ik die cd erin doen.
of gewoon de NOCD crack,
die zit denk ik op de cd,
maar ik mag je er niet mee helpen
Sorry!

en als die niet op de cd staat moet je de crack downloaden van internet.

even googlen naar spelnaam + crack en dan vind je meestal wel wat.
ik mag niks linken vanwege de regels.

de crack is gewoon een .exe bestandje die er waatschijnlijk hetzelfde uitziet en dezelfde naam heeft als de originele .exe waarmee je het spel opstart.

de gedownloade crack(.exe) moet je kopieren en over het origineel plakken.
het origineel vind je (uitgaande van de standaard install lokatie) in C:\Program Files\spel uitgever\spelnaam (sommige games hebben een mapje data o.i.d. waar het origineel in staat.) dus gewoon eroverheen plakken en dan de game starten.

dan zou die het moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan