GTA San Andreas laadfout: Soms wel soms niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobvmaastricht

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Mensen,

Ik wordt knettergek van GTA SA of mijn PC. Eergister geinstalleerd en hij deed het gewoon. Ik speel het spel, save het spel en sluit het af. Vandaag wilde ik het weer gaan spelen en hij deed het niet.. ik krijg een zwartscherm met aan de bovenkant wel staande: Load Game. Na dit 10x opnieuw gekregen te hebben, doet hij het ineens weer!!! Ik dus weer helemaal blij.

Nu wilde ik het zonet weer gaan spelen en doet hij het WEER niet... Waar kan dit aan liggen.. kan iemand mij helpen!?

Alvast bedankt!

Zonder verdere informatie word dat zeer moeilijk.

Geen info over je systeem, geen info over een eventuele foutmelding.

Heeft het ooit wel goed gewerkt?

Al opnieuw geinstalleerd?

Enzovoorts.

Nou, zoals ik al vertelde kon ik het gisteren en vandaag gewoon goed spelen. Alleen nu dus niet meer... hij laad het spel niet meer op het moment dat ik LOAD GAME doe en de savefile selecteer...

Ok, maar nogmaals, zonder verder informatie over wat ik allemaal noemde, kunnen we niet helpen.

Dus graag een antwoord op alle vragen en eventuele aanvullende informatie.

Download en installeer pc wizard en maakt daarmee een hardware overzicht. Die van nu is niet compleet.

En dan nog maar eens, het spel al opnieuw geinstalleerd?

Heeft het ooit (voor gisteren) wel goed gewerkt?

Krijg je ook een foutmelding? Zo ja welke exact?

oke, hopelijk geeft hij nu alles wel goed aan:

http://img716.imageshack.us/img716/8091/gegevens.jpg

Uhmm, ik heb net een nieuwe PC dus dat weet ik helaas niet.

Verder krijg ik niet echt een foutmelding.. hij blijft vastlopen op dat schermpje en daarna gebeurd er niks meer en sluit ik hem altijd af met taakbeheer.

(als ik hem opnieuw installeer ben ik dan mijn savegames kwijt!?)

Misschien worden de temperaturen te hoog?
Trouwens, je moet (eigenlijk) niet je productcode van Windows Vista posten...:o

Uhmm, ik heb net een nieuwe PC dus dat weet ik helaas niet.

(als ik hem opnieuw installeer ben ik dan mijn savegames kwijt!?)

Bovenste is een reactie op "heeft het ooit wel gewerkt"? Zo ja, nee dat kan je ook niet weten als je hiervoor het spel niet op deze pc had staan...

En je save games kan je even ergens anders neerzetten en weer terug zetten als je opnieuwe het spel hebt geinstalleerd.

Het is een splinter nieuwe pc?

Heb je vraagtekens in apparaatbeheer? (omdat je moederboard niet word aangegeven in pc wizard)

Spel al uitgevoerd in compatibiliteitsmodus XP sp3?

Gebeurd dit vastlopen ook bij andere bezigheden?

@R15, Waar moet ie staan dan die code? Ik zie em niet hoor.

Dat klopt dat is inderdaad een reactie daarop:).

Oke, dan ga ik hem even opnieuw installeren na het volgende:

Het is een splinter nieuwe pc? Hij is inderdaad nieuw, weet niet precies van welk jaar, maar hij hoort GTA SA gewoon te kunnen draaien.

Heb je vraagtekens in apparaatbeheer? (omdat je moederboard niet word aangegeven in pc wizard): Nee, niet dat ik weet/ kan vinden

Spel al uitgevoerd in compatibiliteitsmodus XP sp3?: Uhm als ik naar Compatibiliteitsmodus gaat zie ik alleen ( in de trend van XP SP) XP SP2 staan... is dit erg? Hoe kom ik aan datgene wat jij net vermeld ( XP SP3)

Nee, dit gebeurd verder nergens bij, alleen bij dit spel..

Tevens draait deze PC wel PES2010 die volgens mij grafisch wel wat beter etc is dan GTA SA.

Het is echt heel raar. Ik kan nu dus gewoon spelen (even afkloppen)... terwijl ik dus helemaal niks heb veranderd...

Waar kan het dan aan liggen:(

Het is inderdaad sp2, sorry! Sommige oudere spellen hebben moeite met nieuwe windows versies.

Maar je hebt dus wel in apparaatbeheer gekeken? Ik kan uit je antwoord namelijk niet opmaken of je dit kon vinden.

ik kon dit inderdaad nie vinden(A)

Maar uit die informatie zegmaar baseer jij of ik dat kan draaien? ( zonder sarcastische ondertoon!) of is die informatie niet heel belangrijk?

Het is inderdaad sp2, sorry! Sommige oudere spellen hebben moeite met nieuwe windows versies.

Maar je hebt dus wel in apparaatbeheer gekeken? Ik kan uit je antwoord namelijk niet opmaken of je dit kon vinden.

Nou het is dus geen SPLINTERNIEUWE PC qua kwaliteit. Wel is het windows vista maar daar hoort het denkk niet aan te liggen.

Nu hebben ik alle bovenstaande dingen geprobeerd.. soms doet hij het dus wel, maar soms, zoals nu dus, niet!

Help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan