GTA San Andreas Missie: Life's A Beach

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Hallo,

Ik speel GTA San Andreas op de Playstation 2,
en ik ben nu bij de missie: Life's A Beach
dat je op het strand moet dansen in Los Santos bij die DJ ik vind die heel erg moeilijk wie heeft een goeie tip voor mij?
Ik wil graag snel reactie..

Vriendelijke Groet Randy.:)

dit vond ik in een walkthrough
Oh, it's Dance-Dance Revolution time. There's no special trick to
this, just memorize what buttons are where and hit them in time. It's
similar to the Low-Rider contest, but with different buttons. Once
you've suitably impressed the female DJ, she'll invite you into her
van, and then you can kick her ass to the curb and take the truck to
the lockup.

hier staan er nog meer: klik! ik heb ze niet allemaal bekeken, maar misschien staat er iets tussen.

@ XP_PC waarom moet ie daar verder gaan, het is een totaal andere vraag toch, lijkt me vrij onhandig om twee verschillende vragen in een topic te gaan behandelen:rolleyes:

Geplaatst door Pretender

@ XP_PC waarom moet ie daar verder gaan, het is een totaal andere vraag toch, lijkt me vrij onhandig om twee verschillende vragen in een topic te gaan behandelen:rolleyes:

Het gaat allebei om GTA SA, heeft vrijveel met elkaar te maken ook de vraagstelling :).

Sorry ik heb niks aan die walktrough.. ik heb meer aan nederlands-talige dingen of iemand die de missie al gehaalt heeft en goeie tips weet..

Vriendelijke Groet Randy.

Et kan zo wel.

Alleen wil ik de topicstarter voortaan wel verzoeken om 2 vragen in 1 post te zetten, mocht je deze gelijktijdig in het hoofd hebben. :)

Oke, sorry Melvin...
ik wist niet dat het niet mocht
ik zou het onthouden ;)

Geplaatst door Randy12
Sorry ik heb niks aan die walktrough.. ik heb meer aan nederlands-talige dingen of iemand die de missie al gehaalt heeft en goeie tips weet..

Vriendelijke Groet Randy.
De tip is gewoon vaak proberen en goed opletten.
Het heeft bij mij ook lang geduurt.

Succes.

****** hee

****** hee ik ga wel naar een ander forum waar ze me kunne helpen zulke negative dinge hier gatverdamme!:mad: :evil:

Wat is er negatief aan?

Dit is gewoon de enige manier.

Hoe denk je dat al die andere kinderen die missie hebbe gehaald?
Ik weet het wel. Veel proberen en dan lukt het vanzelf.

Re: ****** hee

Geplaatst door Randy12
****** hee ik ga wel naar een ander forum waar ze me kunne helpen zulke negative dinge hier gatverdamme!:mad: :evil:

Doe eens rustig.. Wij proberen je ook maar te helpen :confused:.

Ja ik ben op zoek naar tips over de missie Life's A Beach van GTA San Andreas op de Playstation 2...:confused:

Ja ik ben op zoek naar tips over de missie Life's A Beach van GTA San Andreas op de Playstation 2...
ja zover was ik ook al wel, maar wat voor soort tips verwacht je, de enige tips die je kunt krijgen zijn toch lijkt me veel proberen en blijven oefenen. dit komt zelfs uit een nederlandse walkthrough van san andreas ...

Er is geen speciaal truuktje voor deze missie, dus probeer de knopjes uit je hoofd te leren en druk ze op de beat. Wanneer je genoeg hebt gepraat, vraagt de DJ je samen met haar de bus in te gaan. Eenmaal in de bus schop je haar de bus uit en rij je de bus naar de lockup.

Bron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan