GTA San Andreas Op XP Pro HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMYNOT

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
Ik heb Gta San Andreas V2 op Pro.. een tijtje terug had ik een andere Gerbuikeracount..
Ik speelde daar veeel San Andreas op ik Heb een Downgrade Gebruikt en mods geinstaleerd naar dat werkde de V2 Savegame Nog goed.. maar nu niet meer sins ik het op een andere acount speel.. :( Kan iemand mij helpen.. Zonder Grant Theft Auto San Andreas Opnieuw te instaleeren..

Dus als ik het goed begrijp (wat vrij lastig is met een tekst zonder punten en aardig wat spelfouten (de punt en hoofdletters maken het het meest lastig)). Speelde je eerst op een account maar nu ben je van gebruikers account geswitched en nu doet GTASA het niet meer? Ben je switched van systeembeheerder naar gebruiker (dat soort account waarbij je minder rechten hebt), dan zou je weer systeem beheerder moeten worden en kijken of het dan werkt. Anders raad ik je toch aan de reïnstallen, maar voor je gaat zeggen dat je het niet wil, je kan het heel goed doen zolang je maar deze files bewaart (en evt. meer maar ik weet niet precies welke mods je hebt draaien): save games (Mijn documenten en dan GTA user files), GTA3 (staat in C:\program files\rockstar games\GTA sanandreas\models\ ), de hele map data en dat was het volgens mij wel zo'n beetje. Als hem dus reïnstalled en vervolgens dit er weer in zet zou hij het in theorie weer moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan