gta san andreas pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheltedajax

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
Hallo, ik heb een vraagje over gta san andreas pc, wat is de bediening van parachute springen??

code

de code aiwpwzqp dat is de parchute code
dan heb je een tas je moet van een hoog punt afspringen
dan de parachute met linker muisknop open en dan doet ie het probeer het zou ik zeggen .
groetjes teunes:)

Op een gegeven moment kun je een 'gang' gaan maken. Mijn vraag is; hoe doe je dit?

wat bedoel je met gang ( snelheid maken ? ) die code komt van me zoon dus ik zelf weet er weinig van als je het iets beter omschrijft wat je bedoeld kan die je misschien met een antwoord helpen

:rolleyes:

Met 'gang' bedoel ik een bende. Mannetjes die zich bij jou aansluiten zeg maar. Je krijgt daar op een gegeven moment bericht van linksboven, dat je een bende van 2 man kunt gaan leiden

oke ik zal het hem vragen hij is nu naar school en ik moet nu zo werken dus ik ik kan geen antwoord geven vanavond pas na 23.00 ( als hij het weet hoor ) anders houd het op :D :thumb:

loop naar een grovestreet gast toe en target hem door rechtermuisknop op em ingedrukt te houden. Druk dan op G en hij zal je volgen.

Ik weet niet of dat al meteen kan of dat je tot 1 van de laatste grovestreet missies moet wachten. Ik kwam er toen pas achter omdat et in een missie moest namelijk :)

En het hangt af van je respect hoeveel man je kan meenemen. toen ik bij die missie was was dat 4.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan