GTA San andreas probleem, snap er niets van

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Vanmiddag gehad van iemand..

Maar wanneer ik hem nu laad begint meteen iedereen op me in te slaan, te schieten, politie etc. etc..
Hoe kan ik nou missies doen enzo :confused:.

Codes gebruikt?

Ik ga ervanuit dat je vanmiddag missies hebt gespeelt. Zit je nu in een vijandig gebied?

Iets anders speciaals gedaan?

Geplaatst door XP_PC
Vanmiddag gehad van iemand..

Maar wanneer ik hem nu laad begint meteen iedereen op me in te slaan, te schieten, politie etc. etc..
Hoe kan ik nou missies doen enzo :confused:.

na een aantal missies ben je bekend bij de "vijanden" van jouw hood en die zullen dan ook zonder enige twijfel op jouw af komen om jouw neer te paffen. tevens kun je dit resultaat krijgen door codes (cheats) te gebruiken

Ja je zou je ff dood kunnen laten gaan. Of ff een nieuwe game laden. Gewoon dat je helemaal opnieuw begint. Dat kan toch?

Suc6

Ik snap het hele verhaal niet.. Het doel van de game.

Wat ik wel weet is dat als je een taxi, ambulance of FDtruck hebt missies kan doen. Maar hoe steel je een politieauto zonder het korps achter je aan te krijgen :confused:.

Geplaatst door XP_PC

Wat ik wel weet is dat als je een taxi, ambulance of FDtruck hebt missies kan doen. Maar hoe steel je een politieauto zonder het korps achter je aan te krijgen :confused:.
Gewoon zorgen dat de ventjes (of iig 1) zijn/is uitgestapt, dan in de auto stappen en zorgen dat je die politiester kwijtraakt (veel rondrijden).. :):D

Geplaatst door XP_PC
Het doel is missie's spelen voor een aantal belangrijke mensen en vijandig gebied veroveren. Tijdens het spelen van de missie's ga je naar vijandig gebied en moet je vaak mensen vermoorden. Na een missie eindig je vaak ook in vijandig gebied. Het zal soms ook gebeuren dat je niemand hoeft te vermoorden, maar bijvoorbeeld alleen verf op de muren hoeft te spuiten.
Tijdens het verf spuiten, komen natuurlijk wel vijandige gangs achter je aan, omdat je in hun gebied bent.

In het begin heb je maar een "klein" gebied waar je bent. Dit gebied wordt groter door missie's te spelen. Als je buiten dit gebied komt krijg je 4 sterren:eek: Als je het gebied buiten gaat met een vliegtuig proberen ze je uit de lucht te schieten.
Gewoon missie's spelen en dan krijg je vanzelf een groter gebied om op te spelen.

Een gangwar, kan je doen door in vijandig gebied een aantal mannetjes dood te schieten, die bij die gang horen. Na een tijdje kan je trouwens geen gangwars meer spelen omdat iemand uit je gang is opgepakt. Wanneer die weer vrij is, kan je weer gangwars doen.
Iedere gang heeft een eigen kleur op de landkaart. Als die kleuren er niet zijn, kan je geen gangwars doen.

Een politieauto kan je ook stelen door een klap tegen de auto te geven. Dan stappen ze uit. Geef de agent nog een klap en hij wankelt naar achteren. Stap in en rij weg. Je hebt nu wel één ster, maar die ben je na een tijdje rijden weer kwijt. Let wel op dat je de agent niet doodslaat, want dan heb je twee sterren. Je kan de agenten natuulijk wel doden, maar dan heb je twee sterren en met een beetje pech drie.

Een politiemotor kan je stelen door de agent eraf te slaan. Je hebt dan wel weer één ster.

Succes:)

Je hebt trouwens op verschillende plekken in het spel (weet neit waar) een politiester, die rondraait waar je doorheen kan rijden dan ben je de politie kwijt. Probeer ook in een kledingzaak zoveel mogelijk 1 kleur te dragen (bij mij was dat groen) dan krijg je je meer respect. Probeer ook veel te trainen etc. Je moet zelfs eten.

suc6:thumb:

Die politiesterren zijn vooral te vinden in steegjes en bij jump-plekken. Later in het spel ook in de woestijn, maar het lijkt me dat je daar nog niet bent. Ook zijn er sterren te vinden in de afgelegen dorpjes verderop in het spel.

Door missie's te spelen krijg en te halen je ook respect.
Kleding let ik eigenlijk nooit op.

Geplaatst door aaajeetee

Gewoon zorgen dat de ventjes (of iig 1) zijn/is uitgestapt, dan in de auto stappen en zorgen dat je die politiester kwijtraakt (veel rondrijden).. :):D

Aah ok, dát zijn dus die sterren.
En veel rondrijden? Ik krijg overal copers achter me aan. En als ik uitstap, herkennen ze me dan? (bij Mafia is de politie je dan kwijt).

Geplaatst door rve123

Het doel is missie's spelen voor een aantal belangrijke mensen en vijandig gebied veroveren. Tijdens het spelen van de missie's ga je naar vijandig gebied en moet je vaak mensen vermoorden. Na een missie eindig je vaak ook in vijandig gebied. Het zal soms ook gebeuren dat je niemand hoeft te vermoorden, maar bijvoorbeeld alleen verf op de muren hoeft te spuiten.
Tijdens het verf spuiten, komen natuurlijk wel vijandige gangs achter je aan, omdat je in hun gebied bent.

In het begin heb je maar een "klein" gebied waar je bent. Dit gebied wordt groter door missie's te spelen. Als je buiten dit gebied komt krijg je 4 sterren:eek: Als je het gebied buiten gaat met een vliegtuig proberen ze je uit de lucht te schieten.
Gewoon missie's spelen en dan krijg je vanzelf een groter gebied om op te spelen.

Een gangwar, kan je doen door in vijandig gebied een aantal mannetjes dood te schieten, die bij die gang horen. Na een tijdje kan je trouwens geen gangwars meer spelen omdat iemand uit je gang is opgepakt. Wanneer die weer vrij is, kan je weer gangwars doen.
Iedere gang heeft een eigen kleur op de landkaart. Als die kleuren er niet zijn, kan je geen gangwars doen.

Een politieauto kan je ook stelen door een klap tegen de auto te geven. Dan stappen ze uit. Geef de agent nog een klap en hij wankelt naar achteren. Stap in en rij weg. Je hebt nu wel één ster, maar die ben je na een tijdje rijden weer kwijt. Let wel op dat je de agent niet doodslaat, want dan heb je twee sterren. Je kan de agenten natuulijk wel doden, maar dan heb je twee sterren en met een beetje pech drie.

Een politiemotor kan je stelen door de agent eraf te slaan. Je hebt dan wel weer één ster.

Succes:)

Hoe kan ik missies spelen dan???
En waarom krijg ik politie achter me aan als ik buiten dit gebied kom?

Geplaatst door winnie de pooh
Je hebt trouwens op verschillende plekken in het spel (weet neit waar) een politiester, die rondraait waar je doorheen kan rijden dan ben je de politie kwijt. Probeer ook in een kledingzaak zoveel mogelijk 1 kleur te dragen (bij mij was dat groen) dan krijg je je meer respect. Probeer ook veel te trainen etc. Je moet zelfs eten.

suc6:thumb:

Waar kan ik eten? Waar kan ik kleding kopen?

Geplaatst door XP_PC
Waar kan ik eten? Waar kan ik kleding kopen?
Je kan pas eten / kleding kopen als je een paar missie's gedaan hebt (volgens mij).
Volg op je radar het "CJ"-icoontje, daar kan je je eerste missie doen. Later komen er nog meer icoontjes bij.

Heb je ooit eens GTA gespeeld?

Geplaatst door aaajeetee

Heb je ooit eens GTA gespeeld?

Ja.

Nou, toen ik bij CJ was begon het.. Op mn fiets. Iedereen sloeg me, ik sloeg en schoot wat terug en scheurde ervandoor. Maar OVERAL waar ik kwam stopte mensen hun auto om mij in elkaar te slaan!

En waarom krijg ik politie achter me aan als ik buiten dit gebied kom?

Omdat je hier nog niet bekend bent. Denken ze dat je een crimineel ben etc. (ben je ook maar goed). Die gasten uit auto's en die gewoon op straat staan schieten en slaan op je omdat je zoals gezegd daar dus nog neit bekend bent. Je moet ook eerst daar missies doen. Daar kom je vanzelf. Als je daar eenmaal beetje voorbij bent. Gaan er mensen die bij jou horen (dragen ook beetje groen) ook daar rondlopen en zul je minder snel aangevallen worden.

Geplaatst door XP_PC
Nou, toen ik bij CJ was begon het.. Op mn fiets. Iedereen sloeg me, ik sloeg en schoot wat terug en scheurde ervandoor. Maar OVERAL waar ik kwam stopte mensen hun auto om mij in elkaar te slaan!
Was dit ook zo bij het beginpunt? Waar dat CJ teken was? Dus bij dat ronde plein met huizen eromheen?

Heb je al kleurtjes op je kaart? Dan zou het kunnen dat je gebied wordt aangevallen.

Even over die missie. Moet je bij die missie een paar andere mensen op de fiets volgen?

Ok, ik ben nu in de auto gestapt van die mottah****a en moet naar de kapper.

Ik ga naar binnen, ga zitten en kies een haircut. Dan sta ik op, loop naar buiten en hoor dat ik de groeten moet doen.
Wanneer ik buiten ben knippert die pijl bij de kapper nog steeds :confused:.

Ja dat klopt. Je kan daar gewoon altijd in wanneer je zelf wilt als je daar eenmaal bent geweest. Dus niks ongewoons ;)

leuk spel he? :p

Ja dat klopt. Je kan daar gewoon altijd in wanneer je zelf wilt als je daar eenmaal bent geweest. Dus niks ongewoons ;)

:confused: Wtf.. Hoe moet ik dan een missie voltooien :confused:.... ..
Dat blokje blijft daar maar knipperen. Wanneer ik die kapper neermep krijg ik "mission failed".

leuk spel he? :p

Uuhm...

Geplaatst door XP_PC
Dat blokje blijft daar maar knipperen. Wanneer ik die kapper neermep krijg ik "mission failed".
Wel een andere haircut genomen? Heb je deze haircut wel gekregen?

Niet zo gek toch dat de missie is mislukt als je die kapper neermept:p

Geplaatst door XP_PC

.
Dan moet je waarschijnlijk nog iets voltooien daar (no really :p).
Misschien even op internet zoeken naar een walkthrough ofzo, of even goed en in alle hoekjes kijken :thumb:

Geplaatst door rve123

Wel een andere haircut genomen? Heb je deze haircut wel gekregen?

Niet zo gek toch dat de missie is mislukt als je die kapper neermept:p

Ik heb helemaal geen haircut gekregen. Putverdurie :p.

Ik kies er een en meteen stap ik uit die stoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan