GTA San andreas probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Berichten
192
Als ik gta san andreas speel heb ik een probleem
telkens als ik in een auto stap en ik rij weg zit de camera aan de zijkant van de auto
als ik hem er volgens achter draai met de muis en zo laat staan draait ie toch telkens weer terug naar de zijkant van de auto

weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? hoort dit soms zo? lijkt me toch niet
 
dat heb ik al gedaan het enige wat er dan gebeurd is dat de camarapositie wel wat veranderd
ik wil de camara zo krijgen zoals je hem ook op de xbox hebt staan (mijn broertje heeft gta san andreas op de xbox)
dus gewoon schuin boven het poppetje
en als ik op v druk krijg ik de camara op de bestuurderspositie dus dat je het ziet vanuit de ogen of dat het beeld stil blijft staan en dat je auto daar door heen rijd van rechts naar links
dus op v drukken werkt niet
 
ik dacht zelf dat het misschien aan de crack ligt
daarom vroeg ik ook of dit normaal is
 
Hm.. ligt niet aan de crack lijkt me.. het lijkt me ook niet normaal. Met V zou je het moeten kunnen verhelpen eigenlijk.
 
Jup.. maar ik zal SA ff opstarten. Kijke waar het aan ligt. Moment.
 
is goed
ik vind het wel *****n want ik heb er een tijd over gedaan om het spel binnen te halen

ik heb trouwens al op v gedrukt tijdens het spelen dus dat werkt niet
 
Heel vreemd.. zou het spel toch eens opnieuw installeren.
 
opnieuw installeren heb ik gedaan maar dat heeft geen zin
ik had alle controles al op defealt staan
 
wat je kan proberen is "Mouse look" uit te zetten, ik merkte dat met SA GTA incl mijn muis settings (die erg gevoelig staan) er voor zorgde dat mijn camera pos. erg gemakkelijk veranderde (trilling bureau)
 
dat is bij mij het probleem niet
ook al heb ik mijn muis los op het bureau liggen en doe ik verder nix dan nog heb ik het probleem

zelfs als ik stil sta dan draait de camara automatisch rondjes om je auto heen
 
Geplaatst door danny091283
zelfs als ik stil sta dan draait de camara automatisch rondjes om je auto heen
Dan zou ik toch doen wat Devilish voorstelt.

Daartie de camera 'nette' rondjes of gewoon willekeurig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan