Gta San andreas stopt met laden na installereb speed-o-meter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aspire 7530

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Berichten
101
Hallo
ik heb vandaag speed-o-meter geinstaleerd, ik drukte (als je weet wat ik bedoel) op 'load' en ik wilde gaan spelen maar dan bij het laden dan sluit GTA San Andreas af en zegt 'GTA san andreas werkt niet meer en zoekt voor een oplossing' voordat ik speed-o-meter had geinstalleerd, had ik car mods geinstaleerd en die deden het wel, maar nu kan ik niet spelen, kan iemand mij helpen?
MVG ruben
 
Enige optie is het verwijderen van de mod. Kans is namelijk groot dat die het probleem veroorzaakt. Aangezen het gebeurde nadat je die had geinstalleerd.
 
waar je hem geinstalleerd hebt.. Ik heb het ook wel eens geprobeerd en het klopt toch dat je alleen 1 of 2 bestandjes in een map moeten zetten? Als je die verwijdert moet het denk ik weer werken. Of je hebt SA om zeep geholpen en moet je opnieuw installeren + alle mods :O
 
Niet slim.
Speed-o-meter moet je zover ik weet niet eens installeren.
Je opent hem gewoon.
Verwijder het bestandje en start dan gta:sa opnieuw op.

Veel suc6:thumb:
 
Niet slim.
Speed-o-meter moet je zover ik weet niet eens installeren.
Je opent hem gewoon.
Verwijder het bestandje en start dan gta:sa opnieuw op.

Veel suc6:thumb:

maar je moest wel een .dll bestandje in de map zetten, dat veroorzaakt waarschijnlijk ook het probleem. Bij mij werkte het overigens ook heel lang niet.. en toen werkte het en klopte er geen zak van.. teminste als een bobcat 200 haalt en een infernus ook klopt het denk ik niet helemaal.
 
Zijn er ook geen instructies om de mod te verwijderen op de website waar je hem hebt gedownload te vinden, of vraag het is op het forum daar (als die er is).
 
ik heb alles eraf gehaal: SAMI & GTA San Andeas, toen weer opnieuw geinstalleerd maar als ik nu een mod installeer dan blijft de auto het zelfde, Ik vindt de mods met google en dan: gta-worldmods. Het is een duitse site maar heel overzichtelijk. Dus ik download een auto en dan met sami installeren, maar als ik dan opstart en de auto zoek dan is de auto gewoon zoals het spel, hoe kan dat?
 
Welke versie van het spel heb je? Je kan alleen mods gebruiken in versie 1.0 van het spel.

Kan je zien als je het spel opstart, dan staat er rechts onder in het scherm welke versie je hebt. Heb je 1.0, dan staat er niets.
 
Welke versie van het spel heb je? Je kan alleen mods gebruiken in versie 1.0 van het spel.

Kan je zien als je het spel opstart, dan staat er rechts onder in het scherm welke versie je hebt. Heb je 1.0, dan staat er niets.

Vindt ik raar. Ik heb versie 2, juist daar staat niks.
Bij versie 1 (had ik voorheen) stond wel de versie rechtsonderin!:confused:
 
ik had versie 2 maar ik heb die gedowngrade naar versie 1, maar toen ik een auto mod instaleerde en de auto zocht was die auto nog gewoon. Maar toen ik mijn pc wilde uitschakelen zei iets dat SAMI mogelijk niet goed werkte dus mischien lukt het als ik SAMI opnieuw installeer, als ik trouwens probeer te downgraden zegt-ie dat mijn spel al versie 1 is. dus de dwngrader maakt niets uit.
 
hij stond nog als 'dit programma als administrator uitvoeren' dat heb ik uitgeschekeld alleen nu hangt ie vast bij het laden dus alles weer opnieuw installeren toch?
doe ik morgen wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan