GTA San Andreas voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo_dsl_ps2

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Berichten
37
Ik heb het spel Gta San Andreas voor de pc. Ik heb hem geinstalleerd. Toen ik via Deze Computer het spel wou openen kwam ''het hoofdmenu'' van San Andreas (zie foto)
Als ik op Play GTA San Andreas klik dan komt er een venstertje met [ Wrong disc inserted, Please insert the CD/DVD ]
Ik snap niet waarom. Als ik het spel kan installeren, dan heeft de PC de CD al gelezen. Waarom zegt hij dan dat de cd verkeerd is?:confused:

Kan iemand helpen PLZ:confused:
 
Ik heb het spel Gta San Andreas voor de pc. Ik heb hem geinstalleerd. Toen ik via Deze Computer het spel wou openen kwam ''het hoofdmenu'' van San Andreas (zie foto)
Als ik op Play GTA San Andreas klik dan komt er een venstertje met [ Wrong disc inserted, Please insert the CD/DVD ]
Ik snap niet waarom. Als ik het spel kan installeren, dan heeft de PC de CD al gelezen. Waarom zegt hij dan dat de cd verkeerd is?:confused:

Kan iemand helpen PLZ:confused:

Sorry, maar de foto komt nog :D
 
Illegaal spel? Dan is deze melding vrij logische. Mogen we je alleen niet verder mee helpen.
 
Vaak genoeg gezien dat zelfs mods uitleg gaven het moest, zolang je de links niet geeft

Aan TS:

Je moet een NO-DVD Crack hebben. Google zal je ongetwijfeld verder helpen,
 
ja de crack doet het et em.
Ik hoop wel dat je weet waar en hoe je zo;n crack erop moet zetten...
mogen wij hierbij wel helpen? logisch is dat we niet mogen zeggen waar je zo'n crack vandaan haalt... daar is deze site helaas niet voor. :D
 
Ok, toch bedankt ik zal het proberen.
 

Bijlagen

  • asfd.JPG
    asfd.JPG
    74,5 KB · Weergaven: 59
Vaak genoeg gezien dat zelfs mods uitleg gaven het moest, zolang je de links niet geeft

Aan TS:

Je moet een NO-DVD Crack hebben. Google zal je ongetwijfeld verder helpen,

Ik heb denk ik iets gevonden, maar ik weet niet of het goed is. Mag ik de link geven?
 
Ik heb denk ik iets gevonden, maar ik weet niet of het goed is. Mag ik de link geven?

Nee, linken naar warez, cracks etc is niet toegestaan.
Huisregels zei:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).

De huisregels.
 
HEEL erg bedankt voor jullie hulp, ik heb heel erg veel gegoogeld, en gezocht totdat ik ed oplossing vond en nu heb ik het en kan ik het spel gewoon spelen!!
Nogmaals bedankt :D


ben beetje bly met da spel :D
 
HEEL erg bedankt voor jullie hulp, ik heb heel erg veel gegoogeld, en gezocht totdat ik ed oplossing vond en nu heb ik het en kan ik het spel gewoon spelen!!
Nogmaals bedankt :D


ben beetje bly met da spel :D

Als je dan de status nog even op "opgelost" zet maak je ons ook blij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan