GTA san andreas werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun jij mij misschien helpen via teamviewer?
ik snap namelijk niet hoe ik dat moet doen.

P.S. ik ben 12 jaar jong.

Tuttuttut, GTA is 18+ :D. Nee, maar het is heel eenvoudig. Je hebt de snelkoppeling voor GTA op je bureaublad, ja? Daar moet je met je rechtermuisknop (waarmee je richt in GTA :P) op klikken, klikken op eigenschappen, naar het tabblad compatibiliteit gaan, en daar een kruisje zetten in het vakje voor "Dit programma in een compatibiliteitsmodus uitvoeren voor" en daar Windows XP SP3 selecteren.

Succes!

ok ga het proberen, je hoort morgen van me of het gelukt is!

P.S. ik mag het spel spelen van mijn ouders als ik geen mensen dood of overrijd.
ik vind het spel vooral leuk omdat je meerdere auto's hebt en je vrij rond kan lopen.

sorry het spijt me echt heel erg dat ik niet "morgen" gereageerd heb,
maar mijn vader had de pc nodig en een dag daarna is ook de geluidsdriver gecrasht.
Daarom kon ik nu niet gta uitproberen, mijn pc zei dat hij het geluidskaart programma niet kon vinden en sloot toen het spel af.

Met vriendelijke sorry-zeggende groetjes van casper

Dus nu werkt de geluidsdriver niet meer? Kwestie van de oude driver verwijderen en opnieuw installeren (downloaden van website fabrikant). En het is niet erg dat "morgen" geen morgen is, hoor ;).
Maar als je geen mensen gaat doodmaken in GTA kom je de leukste dingen niet tegen :p. Mensen denken vaak dat je door geweld zo beïnvloed wordt, ik ben daar het levende tegenvoorbeeld van :). Vanaf mijn 4e (of 5e) levensjaar speel ik GTA (eerst een paar jaar GTA II) en ik ben (nog) geen seriemoordenaar :).

ok ga ze installeren

EDIT:

hij is ze aan het installeren

Laatst bewerkt:
sorry hoor,

maar ik heb het geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar hij werkt nog steeds niet.

Nog steeds problemen met de geluidskaart? In dat geval moet je driversweeper downloaden en installeren. Dan moet je je pc opstarten in de veilige modus (F8 indrukken na het schermpje van je BIOS/moederbord). Vervolgens moet je met driver sweeper de driver van de geluidskaart verwijderen, opnieuw starten in veilige modus, een nieuwe downloaden en installeren en weer herstarten en testen.
Succes!

Als je zonder mensen neer hoeven te knallen toch naar de andere eilanden wil, kan je een savegame downloaden die al op 100% is. Dan kan je ook veel coolere auto's jatten :p.

heb ik al 6 100% games gedownload en goed geïnstalleerd, maar nog steeds werkt het save game 100% niet

ik heb wel iets anders gevonden, maar dat is niet hetzelfde.

P.S u heeft dus ook gta (san andreas)?

euhhhh...
ik zou het niet weten, maar ik heb al mods geïnstalleerd en sommigen werken.

maar, heeft u MTA, dan kunnen we misschien samen spelen?

Ik kan me herinneren dat ik op pagina 1 ergens een linkje had gestuurd over het downgraden, denk dat dat wel zou kunnen helpen met de saves.
En voor goede saves en mods: ga naar gtagames. Hele fijne site met een goed forum.
Enne: ik heb MTA nog nooit geïnstalleerd :p. Wel SA-MP, maar dat is voornamelijk schieten :D.
EN STOP MET MIJ AAN TE SPREKEN MET "U":evil:

jewehoogheid(mag geen u meer zeggen)

heb het net gedowngraded, maar nog niet geprobeerd of het werkt.
kun je met SA-MP ook niet schieten, maar wel samen in het spel zijn? (lijkt mij vel luuuk)
en mijn mta en/of sa-mp werkt ook niet meer(alweer zo'n fout)
ik zou trouwens niet weten welke ik heb:o

met vriendelijke groetentjes casper.

P.S. heeft U sorry ehhh... je ook teamviewer?

Bekijk bijlage [V1.0] Storyline Compleet.zip van BigLifeRPG, GTAforum

Features:

Swat Tank in Garage

Hunter op Abandoned Airfield.

Ongeveer 5 miljoen dollar.

+=G=T=A=G=A=M=E=S=====G=T=A=D=O=W=N=L=O=A=D=S=+
| Gedownload van GTAGames.nl - De Nederlandse |
| Grand Theft Auto Website! |
| |
| Heb je een vraag over deze download of wil |
| je er zelf één maken kijk dan op GTAForum.nl|
| |
| Nog meer leuke GTA mods downloaden? |
| Kijk dan op GTAGames.nl |
+=G=T=A=G=A=M=E=S=====G=T=A=D=O=W=N=L=O=A=D=S=+

In SA-MP heb je voornamelijk schiet-werelden (Deatmatches enzo), maar ook RPG (RolePlaying Games) en race's. Waarom hij niet werkt? Geen idee. Zit de cd er wel in?

schiet werelden?
maar gelukkig ook andere:P
ik zal het installeren en kijken of het werkt.

ik heb hier een foto van wat er is.sa-mp.jpg

en dat zegt hij dan bij ieder spel.

P.S. heb wachtwoord uit staan.
P.P.S en soms kom ik wel op een scherm maar daar maak ik nog een screenshot van.

Laatst bewerkt:
[video=youtube;DIbZXs1dyf4]http://www.youtube.com/watch?v=DIbZXs1dyf4[/video] (zet wel even je geluid uit :) )
Het scherm komt dan, maar SA-MP laadt verder niet? Probeer ook hetzelfde eens voor GTA SA zelf :)

Ander account? Maar de bedoeling is dat je met de rechtermuisknop op het icoontje klikt, eigenschappen aanklikt, naar het tabblad eigenschappen gaat, daar Windows XP sp3 selecteert en een vinkje voor "uitvoeren als administrator" zet.

ok zal het proberen, zet zo in de edit of het werkt.

sorry voor late reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan