gta san andreas werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timovw

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2011
Hallo,
Ik speel al een tijdje gta sa, maar sinds een paar dagen werkt het spel niet meer.
Als ik op spelen druk, gebeurt er niks. Ik heb het geprobeert te verwijderen(configuratiescherm) en opnieuw te instaleren maar zelfs dat lukt niet meer. Mijn pc kwam met een melding dat ik een update moest downloaden op de rockstar site, maar die update kan ik niet vinden.
Weet iemand wat ik moet doen?

informatie pc:
laptop packard bell
windows 7

Alvast bedankt,
timo van wijk

Bedankt voor je help, het is gelukt het te downloaden en uit te pakken, maar er komt een foutmelding dat de oude mappen niet meer bestaan.
Ik ben zo stom geweest om die mappen dus te verwijderen en ze staan niet meer in de prullenbak. Weet iemand hier een oplossing voor?

Kun je het spel niet verwijderen en dan opnieuw installeren? En daarna de patch?

Nee ik kan het zelfs niet meer verwijderen. als ik bij het configuratiescherm probeer gta te verwijderen gebeurt er niks...:confused:

Je zult dan het spel met Revo Uninstaller, Your Uninstaller! of een ander dergelijk programma moeten verwijderen.

Het is gelukt om het te verwijderen met revo en ik ben het nu opnieuw aan het instaleren. Hartstikke bedankt in iedergeval:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan